آخرین خبر

سوژه های روز کشور در سریال «میانبر»/ تلاش برای پخش در نوروز

تهیه کننده سریال «میانبر» گفت: قرار است تا بازیگران جدیدی به بخش نوروزی سریال «میانبر» اضافه شوند.

«محمد صالحیان» تهیه کننده سریال «میانبر» با اشاره به ادامهتصویربرداری این سریال گفت: تصویربرداری این سریال هنوز ادامه دارد و هر روز از مرکز بهداشت پزشک سر صحنه حاضر می شود و عوامل را چک می کند. سعی می کنیم تا تمام موارد بهداشتی را رعایت کنیم و برای مردمی که در خانه ماندند لحظه های بهتری را بسازیم.

وی افزود: هنوز تصویربرداری بخش هایی که قرار است در نوروز ضبط شود، آغاز نشده است و امیدواریم به زودی این اتفاق رخ دهد چراکه علاوه بر قسمت هایی که قبل از نوروز پخش می شود ما ۹۰ قسمت دیگر نیز باید به شبکه تحویل دهیم.

این تهیه کننده با اشاره به اضافه شدن بازیگرهایی برای پخش نوروزی این سریال ادامه داد وی با  برای پخش نوروزی مهران رجبی و حمید لولایی قرار است به گروه بازیگران مان اضافه شوند و قرار نیست بازیگری حذف شود.

این تهیه کننده ضمن بیان گلایه ای از رسانه درباره حضور امیر نوری در بخش کارگردانی این سریال نیز گفت: متاسفانه برخی رسانه ها شیطنتی کردند و نام امیر نوری را به همراه یزدان فتوحی در تیتراژ این سریال آوردند. در صورتیکه نوری در این سریال بازیگر است و بعد از این کار دردسرهایی برایش بوجود آمده است.

صالحیان با اشاره به اینکه سوژه روز کشور در این سریال دست مایه قرار گرفته است، گفت: در چند قسمت سوژه اصلی مان ویروس کرونا و راه های پیشگیری و … آن بود که پخش شد که فردی چینی به قصه ورود کرد و ادامه داستان.

به گزارش فارس، سریال میانبر به کارگردانی یزدان فتوحی و بازی آرش نوذری، سیاوش چراغی پور، شهین تسلیمی، غلامرضا نیک خواه و … هر شب از شبکه پنج سیما پخش می شود.

طراح سریال حمید برزگر است و نیما حسن نیا، پیمان جزینی، شاهرخ باقری نژاد، داریوش رعیت، داود روستا و سیاوش چراغی نیا تیم نویسندگان «میان بر»هستند.

«میان بر» یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه تلویزیونی شما در نظر گرفته شده است.

 محور اصلی مجموعه «میان بر»، انتخاب صحیح در موضوعات مختلف و مراحل گوناگون زندگی از جمله انتخاب همسر، انتخاب شغل و … است. موضوع این سریال در قالب داستان‌هایی که برای چند خانواده ساکن در یک آپارتمان رخ می‌دهد روایت خواهد می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سوژه های روز کشور در سریال «میانبر»/ تلاش برای پخش در نوروز”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید