آخرین خبر

«زعفرانی» آماده پخش شد

فیلم تلویزیونی «زعفرانی» (زرپرانی) به کارگردانی رضا غفاری آماده پخش شد.
به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی پروژه، تله فیلم «زعفرانی» به تهیه کنندگی مرتضی رحیمی و کارگردانی رضا غفاری اعتبار با پایان مراحل تولید آماده پخش شد.

مرتضی رحیمی تهیه کننده فیلم با اعلام این خبر گفت: قصه این فیلم به نویسندگی مهدی سجادپور، درباره مردی میانسال به نام بهرام است که بعد از فوت پدرش، یک مغازه زعفران فروشی به او ارث رسیده است. بهرام هم برخلاف پدرش نتوانسته مسیر درست کاسبی را طی کند و به زودی با اتفاقاتی مواجه می‌شود.

وی افزود: زعفرانی در بستر یک قصه خانوادگی قصد دارد مفاهیمی مثل پشتکار و مسئولیت پذیری اجتماعی را به نمایش بگذارد و روی آن‌ها به عنوان عوامل تأثیرگذار در موفقیت فردی تأکید کند. به ویژه اینکه در شرایط فعلی تمرکز روی مسائل اقتصادی می‌تواند کشور را از بحران‌های مالی نجات دهد و اهمیت سرمایه گذاری‌های اقتصادی و کارآفرینی را به مردم گوشزد کند.

علی اوسیوند، مرتضی رحیمی، فریده دریامج، حسین توشه، زهره مرادی، کبری گودرزی، محمدحسن معینی، ساغر صمدی، مهدی سجادپور، کامران دهقان، مسعود قرایی، شهره جوانبخت، حمیدرضا تربتیان و چند بازیگر محلی در این تله فیلم بازی داشته اند.

این تله فیلم محصول سیمای خراسان جنوبی است و به سفارش مرکز امور استان‌های صدا و سیما تهیه شده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«زعفرانی» آماده پخش شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید