آخرین خبر

«زندانی‌ها» با «کاتیوشا» به خانه‌ها می‌آیند

شبکه یک باکس اصلی پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون را برعهده دارد که این فیلم‌ها در ژانر‌های مختلف درام، کمدی، هیجانی و بیوگرافی است که از روز دوشنبه تا پایان تعطیلات نوروز در باکس ۹:۳۰ صبح نمایش داده می‌شود.

 

به گزارش آوای ایرانیان، سینما یکی از آسیب‏پذیرترین نهاد‌های فرهنگی همزمان با شیوع کرونا در کشور بود. سینما‌ها از چند هفته پیش تعطیل شده و برآورد‌ها از تعطیلی این نهاد تا اواخر اردیبهشت خبر می‌دهد. در واقع تهیه‌کنندگان اکران نوروزی را که پرفروش‏ترین تایم اکران است از دست می‌دهند و اکران عید فطر نیز برخلاف روال هر ساله احتمالا جزو زمان‏های کم ‏فروغ سینماست. پروژه‌های سینمایی نیز تقریبا تعطیل شده است، اما در این میان رسانه‌هی چون تلویزیون جای سینما را بخوبی پر کرده‌اند.

تلویزیون سعی کرده سینما را نیز به خانه بیاورد. شبکه یک باکس اصلی پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون را برعهده دارد که این فیلم‌ها در ژانر‌های مختلف درام، کمدی، هیجانی و بیوگرافی است که از روز دوشنبه تا پایان تعطیلات نوروز در باکس ۹:۳۰ صبح نمایش داده می‌شود.

«پادشاه یاغی» فیلم تاریخی محصول ۲۰۱۸ انگلیس و آمریکا به کارگردانی «دیوید مکنزی»، «آگهی ترحیم» فیلم کمدی محصول سال ۲۰۱۷ آمریکا ساخته مارک پلینگتون، «لب آب» به کارگردانی «سیداشرف طباطبایی» محصول سال ۹۸، «سرو زیر آب» فیلمی در ژانر دفاع مقدس به کارگردانی «محمدعلی باشه‌آهنگر»، «استن و اولی» کمدی خانوادگی به کارگردانی «جان اس بیرد»، «آسمان هشتم» درامی به کارگردانی «حسن نجفی» محصول سال ۱۳۸۹، «مانیکارنیکا» فیلم اکشن محصول ۲۰۱۹ هندوستان به کارگردانی «کانگانا رانوت آنرا»، «زندانی‌ها» کمدی‌ای به کارگردانی «مسعود ده‌نمکی»، «دانشمند و مرد دیوانه» به کارگردانی فرهاد صفی‌نیا فیلمی در ژانر درام تاریخی، «کاتیوشا» کمدی به کارگردانی «علی عطشانی»، «هریت» به کارگردانی کیسی لمونز محصول ۲۰۱۹ آمریکا در ژانر سیاسی و خانوادگی، «شبی که ماه کامل شد» داکیودرامی به کارگردانی «نرگس آبیار» محصول ۱۳۹۷، «تختی» پرتره جهان پهلوان تختی به کارگردانی «بهرام توکلی»، «رفقای خوب» فیلم طنزی به کارگردانی «مجید قاری‌زاده»، «شعری برای قاسم» فیلمی به کارگردانی «حسین عامری»، «توگو» فیلمی آمریکایی به کارگردانی «اریکسون کور» محصول ۲۰۱۹، «باجناق‌ها» به کارگردانی «عماد خطی» و «اسرار رسمی» محصول ۲۰۱۹ انگلیس و آمریکا به کارگردانی «گوین هود آنرا» از سه‌شنبه ۲۷ اسفند تا ۱۵ فرودین هر روز ساعت ۹:۳۰ صبح از شبکه یک پخش می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«زندانی‌ها» با «کاتیوشا» به خانه‌ها می‌آیند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید