آخرین خبر

حمایت مؤسسه هنرمندان پیشکسوت از پویش #مشاهنر

مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت طی گفتگویی، حمایت این نهاد را از خیزش هنرمندان برای تولید آثار هنری در قالب پویش مشاهنر اعلام کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، سید محمد طباطبایی، مدیر عامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با نگاهی به پویش مشاهنر عنوان کرد: «هنرمندان و اهالی فرهنگ همواره در فراز و نشیب‌ها همراه و کنار مردم بوده‌اند و حالا که در قالب پویش مشاهنر برای مقابله با ویروس کرونا با مردم همراه شده‌اند مؤسسه هنرمندان پیشکسوت نیز آنها را در این مسیر همراهی و حمایت می کند.»

وی افزود: «بنابر استراتژی پویش مشاهنر، قرار است آثاری هنری برای مردم تولید و ارائه شود تا با این روش به عبور از بحران کرونا کمک شود. حال آنکه بسیاری از هنرمندانی که با این پویش همکاری دارند از هنرمندان پیشکسوت و اعضای این مؤسسه هستد؛ لذا بر آن شدیم که از آثار تولید شده توسط هنرمندان پیشکسوت عضو یا دارای شرایط مؤسسه در این پویش حمایت کنیم. البته به طور حتم برای جمع‌آوری آثار هنرمندان تولیدشده در این پویش و نگهداری و استفاده از آثار در قالب یک مجموعه گنجینه ملی هنری برنامه‌ریزی خواهیم داشت.»

شایان ذکر است که هنرمندان زیادی از جمله موزیسین های شناخته شده کشورمان در پویش مشاهنر شرکت کرده و با خلق آثار هنری، فشار بحران کرونا را بر مردم تقلیل داده و فراز و نشیب های این ایام را هموار می کنند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حمایت مؤسسه هنرمندان پیشکسوت از پویش #مشاهنر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید