آخرین خبر

جولان کویید19 در تریتوری خوانندگان آمریکایی

جو دیفی و الن مریل، دو خواننده شناخته شده آمریکایی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشتند.

به گزارش آوای ایرانیان، جو دیفی، خواننده شناخته شده آمریکایی و برنده جایزه گرمیِ ۶۱ ساله تنها دو روز بعد از ابتلا به بیماری کرونا جانش را از دست داد. آلن مریل نیز خواننده، گیتاریست، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی بود که در ۶۹ سالگی بر اثر این بیماری درگذشت.

جو دیفی جایزه معتبر گرمی را در ۱۹۸۸ برای ترانه «همان قطار قدیمی» به همراه مارتی استوارت دیگر خواننده سبک کانتری دریافت کرده بود. او به نژادپرستی و سیاست های دولت ترامپ همیشه معترض بوده و نسبت به آنها واکنش نشان می داد. دیفی در دهه نود چندین رشته کار موفق مانند ترانه های «خانه» و «Pickup Man» را در کارنامه خود ثبت کرده بود.

آلن مریل متولد ۱۹۵۱ در برانکس نیویورک بود. او کار خود را در موسیقی ابتدا در ژاپن آغاز کرد و پس از آن به بریتانیا آمد و در آنجا گروه «Arrows» را تشکیل داد. از آثار مشهور آلن مریل در عرصه موسیقی می توان به نوشتن و همینطور خوانندگی ترانه راک «من عاشق راک اند رولم» به همراه گروه «Arrows» در سال ۱۹۷۵ اشاره کرد که این ترانه بعدها چندین بار بازخوانی شد.

لورا مریل، دختر آلن مریل خطاب به مردم آمریکا و ترامپ نوشت : مردم در حال مرگ هستند. شما فکر نمی کنید که برای شما یا خانواده قوی شما اتفاق بیفتد. باید در خانه بمانیم و ما احتمالاً نمی توانیم برای او یک مراسم عزاداری و تشییع جنازه برگزار کنیم.

شایان ذکر است که هر دو هنرمند شناخته شده آمریکایی، در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۰ (یکشنبه ۱۰ فروردینِ جاری) درگذشته اند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جولان کویید۱۹ در تریتوری خوانندگان آمریکایی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید