آخرین خبر

آغاز اکران سراسری «ناهید» از سینماهای مشهد

ناهید

آوای ایرانیان: اکران سراسری «ناهید» فیلم تحسین‌شده چند جشنواره‌ خارجی به کارگردانی «آیدا پناهنده» و به تهیه‌کنندگی «بیژن امکانیان» در سینماهای کشور از سینما هویزه در مشهد مقدس کلید خورد.

به گزارش آوای ایرانیان، فیلم سینمایی «ناهید» به نویسندگی و کارگردانی «آیدا پناهنده» و به تهیه‌کنندگی «بیژن امکانیان» و همچنین با هنرنمایی «ساره بیات»، «پژمان بازغی» و «نوید محمدزاده» که هم اکنون توسط مؤسسه «رسانه نیکان فیلم» به مدیریت پخش «پیمان سنماری» در سینماهای تهران روی پرده است و در هفته دوم، علی‌رغم نداشتن تبلیغات محیطی نسبت به هفته اول، رشد چشمگیر ۴۰ درصدی داشت و با استقبال مخاطبان مواجه شد.

کران سراسری آن در ایران، از روز گذشته پنجشنبه ۱۲ آذرماه جاری در ۵ سانس مختلف از سالن شماره ۷ پردیس سینمایی هویزه در مشهد مقدس شروع شد و در روزهای آینده در سینماهای شهرهای بزرگ کشور از جمله؛ شیراز، اصفهان، تبریز، اهواز، گرگان، رشت، اردبیل، بندرانزلی و ارومیه روی پرده می‌رود.

«ناهید» از محصولات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که توسط شرکت «نوری پیکچرز» در سطج جهان پخش بین‌المللی می‌شود؛ تاکنون در جشنواره‌های مختلفی به نمایش درآمده و چندین جایزه معتبر را برای سینمای ایران به ارمغان آورده است.

تعدادی از عوامل فیلم سینمایی «ناهید» عبارتند از: کارگردان: آیدا پناهنده، تهیه‌کننده، مجری طرح: بیژن امکانیان، نویسندگان فیلمنامه: آیدا پناهنده، ارسلان امیری، مدیر فیلمبرداری: مرتضی قیدی، صدابردار: جهانگیر میرشکاری، مهدی ابراهیم‌زاده، صداگذار: مهرشاد ملکوتی،  طراح صحنه و لباس: مهدی موسوی، طراح چهره‌پردازی: سودابه خسروی، تدوین: ارسلان امیری، مدیر تولید: وحید مرادی، موسیقی: مجید پوستی، مدیر صحنه: علیرضا جعفری، منشی صحنه: سانازهرندی، عکاس: حبیب مجیدی، فیلم پشت صحنه: هادی احمدی، مشاور امور رسانه‌ای: منصور جهانی و مدیریت فضای مجازی: امید عشیری.

فیلم سینمایی «ناهید» هم اکنون در سینماهای مختلف تهران روی پرده است و مردم برای دیدن این فیلم و خرید آنلاین بلیط و رزروآن می‌توانند به سایت «سینما تیکت» به آدرس اینترنتی www.cinematicket.org مراجعه کنند.

منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آغاز اکران سراسری «ناهید» از سینماهای مشهد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید