آخرین خبر

داریوش ارجمند: خواهش میکنم برای سلامتی عزیزانمان در خانه بمانید

آوای ایرانیان: داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از مردم خواست خطر ویروس کرونا را جدی‌تر بگیرند و دور دید و بازدیدهارا خط بکشند و امسال در خانه بمانند.

به گزارش آوای ایرانیان، داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در خصوص کم توجهی برخی‌ها نسبت به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی مسئولین و اجتناب از سفر‌های غیرضروری گفت: نمیدانم چرا برخی مردم نسبت به این مسائل بی‌توجه‌اند، انگار نمی‌توانند علی رغم همه گوشزدها، دور سفر را خط بکشند.
.
وی ادامه داد: بنده به سهم خودم از مردم عزیز خواهش می‌کنم به خاطر حفظ سلامتی همسایه‌، دوست، برادر و  پدر و مادر هم که شده تا زمانی که از شر ویروس کرونا خلاص نشده‌ایم، قید رفت و آمدهای غیرضرور و سفر را بزنید و در خانه بمانید.
داریوش ارجمند: پرستاران و پزشکان نور چشم ما هستند/ امسال نوروز همه در خانه بمانیم
داریوش ارجمند درخصوص قرنطینه نکردن ۱۰۰ درصدی شهر‌ها گفت: من با قرنطینه ۱۰۰ درصدی شهرها مخالفم و معتقدم مسئولین به فکر مردم‌اند و نمی‌خواهند آن‌ها را اذیت کنند. من حدود سال‌های ۴۰ و در دوره بیماری وبا، این موضوع قرنطینه را دیده‌ام، به این راحتی نیست که شما تصور می‌کنید. مردم اگر  مسئولانه در خانه بمانند، نیازی به این محدودیت‌های شدید نیست.
ارجمند در ادامه پرستاران و پزشکان را نور چشم جامعه خواند و گفت: الان پرستاران و پزشکان واقعا جان جانان اند. من امیدوارم وزارت بهداشت و مسئولین مربوطه تا حد امکان به این پرستاران رسیدگی بیشتری کنند و بیشتر به آن‌ها برسند به خصوص امثال آن پرستاری که در اواسط اسفندماه عروسی اش را به تاخیر انداخت.
وی در پایان گفت: در نهایت امیدوارم رسیدگی به خانواده های پرستاران و کادر درمانی (شهدای سلامت) که در این روزها جان خودشان را در راه حفظ سلامتی مردم از دست داده اند در اولویت قرار گیرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “داریوش ارجمند: خواهش میکنم برای سلامتی عزیزانمان در خانه بمانید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید