آخرین خبر

نخستین کنسرت “محمدرضا گلزار” در تهران

آوای ایرانیان: «محمدرضا گلزار»، هنرپیشه نام آشنای کشورمان که چند سالیست در عرصه خوانندگی نیز فعالیت دارد، به زودی کنسرتی را با رهبری ارکستر «حامد برادران»، در تهران بروی صحنه می برد.

به گزارش آوای ایرانیان، «محمد رضا گلزار»، عضو سابق گروه موسیقی «آریان» که مدتی تمرکز خود را تنها بر عرصه سینما متمرکز کرده بود، چند وقتیست که مجددا به عرصه موسیقی روی آورده و در زمینه خوانندگی فعالیتی جدی از سر گرفته است. در همین راستا، این هنرمند طی دو سانس و در تاریخ ۲۰ اسفند ماه سال جاری، به دیدار هواداران خود در سالن «نمایشگاه بین المللی تهران» رفته و آخرین ماه زمستانی را با شبی موسیقایی در کنار دوستداران سپری خواهد کرد.

گلزار، دو دهه پیش، با گروهی به نام «ریزار» به سرپرستی خود، کنسرتهایی برگزار کرده بود که خوانندگان مطرحی چون «بابک جهانبخش»، «روزبه نعمت اببهی»، «مازیار فلاحی»، «سهراب پاکزاد» و «امیر طبری» با این گروه همکاری داشته و اولین اجراهای زنده خود را به ین واسطه تجربه کردند.

ناگفته نماند که تور کنسرت‌های «محمد رضا گلزار»، در تاریخ ۲۹ دی‌ماه سال جاری با اجرا در بندرعباس آغاز‌ شد و ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۵ این تور مجددا از سر گرفته می شود.

شایان ذکر است که کنسرت‌های این هنرپیشه و خواننده، به همت مؤسسه «اکسیر نوین» و مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند جهت خریداری اینترنتی بلیت‌های این کنسرتها، از طریق سایت اکسیرکنسرت اقدام نمایند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نخستین کنسرت “محمدرضا گلزار” در تهران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید