آخرین خبر

رمان صوتی «خون‌خورده» با موسیقی «فردین خلعتبری» منتشر شد

از روز گذشته دوشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ نسخه‌ی صوتی رمانِ «خون‌خورده» نوشته‌ی «مهدی یزدانی خرم» با خوانش «علی سرابی» و موسیقی «فردین خلعتبری» منتشر شد.

به گزارش آوای ایرانیان و به نقل از موسیقی ما، نویسنده‌ی اثر درباره‌ی حضورِ «خلعتبری» نوشته است: «حضورِ یک ذهن زیبا، مردی کاربلد، فردین خلعتبری نازنین که بارها رمان را زیر و رو کرد و برای‌اش موسیقی ساخت. کسی که تا آخرین لحظه‌ی نهایی‌شدن نیز وسواس‌های خودش را اعمال کرد. من نقش مهمی در این کار نداشتم جز گاهی حضور در جلسات ضبط یا چند بار گپ و گفت با فردین عزیز و عملن این محصولی‌ست دیگر.»

قرار بود این نسخه در دو شکل دیجیتال و سی‌دی طی مراسمی به‌همراهی موسیقی خلعتبری رونمایی شود که به خاطر کرونا این اتفاق لغو شد.

«خون‌خورده» چهارمین رمان مهدی یزدانی‌خُرّم که در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ منتشر شد.

«خون‌خورده» قصه‌ پنج برادر است در سال‌های دهه‌ شصتِ ایران، از تهران تا اصفهان، از بیروت تا آبادان و از مشهد تا کلیسایی کوچک در محله‌ نارمک که ۲ روح بر صلیبِ لق‌اش نشسته‌اند… قصه‌ «برادران سوخته». برادرانی که گم شده‌اند. مهدی یزدانی خرم تاریخ را به گونه‌ای متفاوت روایت می‌کند سبک روایت او نه مثل کتاب‌های تاریخ است نه مثل رمان‌های کلاسیک، به نوعی می‌توان گفت به تمام گوشه و کنار تاریخ سرک می‌کشد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رمان صوتی «خون‌خورده» با موسیقی «فردین خلعتبری» منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید