آخرین خبر

«نون.خ۴» سریال پربازدید شد/«زندگی پس از زندگی» رتبه اول رمضانی‌ها

به گزارش آوای ایرانیان صداوسیما امسال چند سریال جدید ایرانی برای پخش در ایام نوروز و رمضان در نظر گرفت که در میان آن‌ها ۲ اثر شاخص‌تر بودند سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و سریال «آتش و باد» با نام قبلی «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی که اولی طنز و دومی با فضایی تاریخی روی آنتن شبکه‌های یک و سه سیما رفت. همچنین فصل سوم از مجموعه «ماهچراغ» به کارگردانی آرش داوودی از شبکه پنج سیما به پخش رسید.

با توجه به گذشت ۱۳ روز از تعطیلات نوروز می‌توان با نگاهی به بازدیدها از این مجموعه‌ها در تلوبیون، شمایی کلی از اقبال مخاطبان نسبت به این آثار به دست آورد.

«نون.خ۴» سریال پربازدید شد/«زندگی پس از زندگی» رتبه اول رمضانی‌ها

سریال «نون.خ ۴» با فضای کمدی و طنز روی آنتن رفت و این چهارمین فصل از این سریال است که سعید آقاخانی هم کارگردانی و هم بازیگری آن را بر عهده دارد. مهدی فرجی تهیه‌کننده است و در هر فصل بازیگران مختلفی به‌عنوان مهمان حضور داشته‌اند در این فصل هم علاوه بر بازیگران ثابت سریال، بیژن بنفشه‌خواه برای اولین بار به سریال اضافه شد.

فصل چهارم این سریال از ابتدای نوروز تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار بار در تلوبیون دیده شده است.

در رتبه دوم سریال الف فاخر «آتش و باد» محصول مرکز سیما فیلم و با تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی قرار دارد که از آنتن شبکه سه سیما پخش می‌شود. مجموعه «آتش و باد» به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد و بازیگرانی مطرحی از جمله حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی و زنده یاد کریم اکبری مبارکه در این سریال تاریخی نقش‌آفرینی می‌کنند. این سریال بیش از یک میلیون بار در تلوبیون دیده شده است.

فصل سوم مجموعه نمایشی «ماهچراغ» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آرش داودی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه پنج پخش می‌شود.

احمدی نجفی، آزیتا ترکاشوند، سیاوش مفیدی، اشکان اشتیاق در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند که فضایی طنز دارد و بیش از ۸۱ هزار بار دیده شده است.

«نون.خ۴» سریال پربازدید شد/«زندگی پس از زندگی» رتبه اول رمضانی‌ها

ویژه‌برنامه‌های افطار در شبکه‌های اصلی شامل برنامه «مردم دوست داشتنی» با اجرای جعفر خسروی، ویژه‌برنامه «چند روایت معتبر» با حضور مهمانان مختلف و بدون مجری در شبکه دو، برنامه «محفل» با اجرای رسالت بوذری و حضور کارشناسان ایرانی و خارجی در شبکه سه، «زندگی پس از زندگی» با اجرای عباس موزون در شبکه چهار، «تا نیایش» با اجرا و کارشناسی حجت الاسلام مسلم داوودی از مشهد می‌شوند.

«نون.خ۴» سریال پربازدید شد/«زندگی پس از زندگی» رتبه اول رمضانی‌ها

در میان این برنامه‌ها «زندگی پس از زندگی» که به روایت تجربه‌های نزدیک به مرگ می‌پردازد با اجرا، کارگردانی و تهیه کنندگی عباس موزون با اختلافی چندین برابری بیشتر از یک میلیون و ۶۳۵ هزار بار در تلوبیون دیده شده است.

بعد از آن «محفل» در شبکه سه با اجرای رسالت بوذری و حضور پنج کارشناس همچون حامد شاکر نژاد، احمد ابوالقاسمی، حجت‌الاسلام قاسمیان، حسنین حلو از عراق و رضوان درویش از سوریه با حدود ۷۲۱ هزار بازدید در رتبه دوم قرار گرفته است و بقیه برنامه‌ها با اختلاف در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

ویژه‌برنامه‌های سحر شبکه‌های سیما شامل «ماه خدا» با اجرای حسن سلطانی در شبکه یک، «صبح روز بعد» با اجرای فرزاد جمشیدی در شبکه دو، «ماه من» با اجرای نجم‌الدین شریعتی در شبکه سه، «سحوری» با اجرای ساعد باقری در شبکه چهار، «قرار بهشت» با اجرای مجید یراق‌بافان در شبکه پنج، «وقت سحر» با اجرای حامد عسکری در شبکه افق و «سر سفره خدا» با اجرای شهرام شکیبا و بازیگری حامد مدرس و احسان مهدی در شبکه کودک می‌شوند.

در میان برنامه‌های سحر «سر سفره خدا» که چندمین فصل آن روی آنتن شبکه کودک می‌رود با اجرای شهرام شکیبا حدود ۱۰۹ هزار بازدید دارد و در رتبه اول و سپس برنامه «ماه من» با اجرای نجم‌الدین شریعتی با حدود ۶۶ هزار بازدید در رتبه دوم قرار می‌گیرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«نون.خ۴» سریال پربازدید شد/«زندگی پس از زندگی» رتبه اول رمضانی‌ها”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید