آخرین خبر

پیوستن «بهنوش بختیاری» به «میانبر» / زمان پخش مشخص نیست

تهیه کننده سریال «میانبر» گفت: قرارداد ما با شبکه ۹۰ قسمت است اما هنوز نمی دانیم که پخش فصل سه در ماه رمضان است یا بعد از آن.

«محمد صالحیان» تهیه کننده سریال «میانبر» با اشاره به پخش این سریال در ماه رمضان گفت: نمی دانم. قرارداد ما با شبکه ۹۰ قسمت است اما از آنجایی که سریال دیگری را هم برای این ماه در نظر گرفتند نمی دانم کهکدام یک از این سریالها در نهایت پخش شود.

وی ادامه داد: فصل دو این سریال را با توجه به درخواست مخاطبان و شبکه ساختیم و در مورد فصل سه نیز به همین صورت خواهد بود.

صالحیان افزود: واقعا نمی دانم که پخش ادامه سریال در ماه رمضان خواهد بود یا بعد از ماه رمضان. ممکن است در هفته های آینده صحبت هایی شود که کاملا مشخص می شود.

وی با اشاره به بازیگران جدید این سریال گفت: به تازگی بهنوش بختیاری به جمع بازیگران سریال میانبر اضافه شده است. همکاری من و خانم بختیاری به سالها پیش برمی گردد که در سلام تهران با هم کار می کردیم.

وی ادامه داد: همچنین دو سه بازیگر خانم دیگر نیز قرار است به این سریال اضافه شوند که یکی از آنها بیتا خردمند است.

به گزارش فارس یزدان فتوحی کارگردانی این سریال را به عهده دارد.

غلامرضا نیکخواه، محمود جعفری، کمند امیر سلیمانی ، شهین تسلیمی، سیاوش چراغی پور، آرش نوذری، مهران رجبى، اشکان اشتیاق، امیر نوری، بهراد خرازی، مرضیه صدرایی، حمید نیک نبرد، سالار کریمخانی، فاطمه مرتاضی، جابر وثوق ، وحید اسمى خانى، وحید چنانی، مرتضی علی آبادی ، حنانه احدی، ترگل جعفری، ریحانه سرلک، شاهکار صالحیان از بازیگران این سریال هستند که تعدادی از آنها در ژانر کمدی کارهای شاخصی را تا به حال در تلویزیون بازی کرده‌اند. همچنین تمامی بازیگران مرد این سریال هر از گاهی با هماهنگی قبلی دور هم جمع شده و به بررسی مشکلاتی که در ساختمان رخ می‌دهند می‌پردازند.

«میان بر» یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه تلویزیونی شما در نظر گرفته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۳، بازپخش آن ساعت ۲:۳۰بامداد و ۱۰:۳۰ صبح از شبکه پنج، ساعت ۲۰ شبکه البرز و ساعت ۲۱ از شبکه شما بروی آنتن می رود.

طراح سریال حمید برزگر است و نیما حسن نیا، پیمان جزینی، شاهرخ باقری نژاد، داریوش رعیت، داود روستا و سیاوش چراغی نیا تیم نویسندگان «میان بر» هستند که به سرپرستی یزدان فتوحی هدایت می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پیوستن «بهنوش بختیاری» به «میانبر» / زمان پخش مشخص نیست”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید