آخرین خبر

اجرای جهانی آندره بوچلی در فضای مجازی

آندره بوچلی اُپراخوان جهانی، روز گذشته یکشنبه ۱۲ آپریل ۲۰۲۰ و همزمان با عید پاک به اجرا کنسرتی آنلاین در کلیسای جامع دوموی شهر میلان پرداخت. کنسرت «موسیقی برای امید» این خواننده با استقبال میلیونی مخاطبان و کاربران فضای مجازی مواجه شد.

به گزارش آوای ایرانیان، همچون دیگر جوامع درگیر با بحران جهانی کرونا و از سویی به دلیل عدم امکان ترددِ مسیحیان برای رفتن به کلیساها، آندریا آنجل بوچلی، خواننده مطرح اپرای اهل ایتالیا در عید پاک تنها با یک نوازنده و بی حضور مخاطبان در برابر صندلی های خالی کلیسای جامع دومو ایستاده و به اجرای کنسرت مجازی تحت عنوان «موسیقی برای امید» پرداخت.

در این اجرا تنها امانوئل ویانلی ارگ‌نواز کلیسای جامع، برای بوچلی نواخت و این خواننده سکوت سنگین حاکم بر شهر میلان را با طنین نغمه هایش شکست و قطعات «آوه ماریّا»(درود بر مریم) و «سانتا ماریّا» (مریم مقدس) از آهنگسازان بزرگ جهان و همچنین «AMAZING GRACE » را به گوش میلیون ها مخاطب رساند. اجرایی که از همان آغاز رقمی بالغ بر دو میلیون مخاطب را از آن خود کرده بود. این در حالی ست که تصاویری زنده از شهرهای بزرگ جهان مانند رم، میلان، نیویورک و لندن نیز همزمان با اجرای بوچلی به نمایش در آمد.

شایان ذکر است که کنسرت «موسیقی برای امید» بوچلی ۱۲ آپریل ۲۰۲۰ (۲۴ فرودین ۱۳۹۹) برگزار شد. این خواننده هیچ مبلغی برای برگزاری این کنسرت دریافت نکرده است و شهر میلان، ونراند فابریکا دل دومو، شوگر میوزیک، گروه یونیورسال میوزیک و یوتیوب برای برگزاری و پخش زنده این برنامه مشارکت کرده‌اند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اجرای جهانی آندره بوچلی در فضای مجازی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید