آخرین خبر

فصل پایانی «بچه مهندس» ماه رمضان روی آنتن می رود

تصویربرداری سریال رمضانی شبکه دو به کارگردانی علی غفاری مدتی است که به پایان رسیده است و این روزها مراحل پس تولید این سریال در حال انجام است.

به گزارش آوای ایرانیان سریال «بچه مهندس» از جمله آثار نمایشی سازمان صداوسیما است که در سه فصل تهیه و تولید شد.

فصل نخست آن در رمضان ۹۷ بروی آنتن رفت و با حضور سه کودک که خط اصلی قصه را دنبال می کردند توانست از محبوبیت خوبی برخوردار شود. فصل دو آن چندی بعدتر از شبکه دو سیما پخش شد.

فصل اول به دوران کودکی شخصیت اصلی قصه با نام جواد جوادی پرداخت. جوادی در فصل دو نوجوان شده بود و همچنان به دنبال هویت و پدر و مادرش می گشت و حالا و در فصل سه او جوانی ۲۴ ساله است که دانشجو است و به عبارتی مخترع می شود.

نویسندگی این سریال در فصل اول به عهده سجاد ابوالحسنی بود و حسن وارسته در ادامه و در فصل دو و سه گروه را برای نگارش «بچه مهندس» همراهی کرد.

از آنجایی که اغلب سریال ها تصویربرداری ادامه کارشان را به بعد از اعلام وضعیت سفید موکول کردند، گروه تهیه و تولید «بچه مهندس» تصمیم گرفتند تا پایان بندی سریعتری در تولید سریال در نظر بگیرند تا قبل از شروع سال جدید ضبط را به پایان برسانند.

اما این روزها مراحل فنی و صداگذاری و انتخاب موسیقی، بخش های تروکاژ و کامپیوتری این سریال توسط گروهی در حال انجام است تا بزودی و برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده شود.

به گزارش فارس، علی غفاری کارگردانی و سعید سعدی تهیه کنندگی این سریال را به عهده دارند. دو فصل قبل این سریال در سال گذشته از شبکه دو سیما پخش شد. فصل اول این سریال در رمضان ۹۷ و فصل دو نیز در دی ماه ۹۷ بروی آنتن رفت.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به این کار پیوستند.

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یوا تدین نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، روزبه حضاری از بازیگران جدید این فصل هستند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فصل پایانی «بچه مهندس» ماه رمضان روی آنتن می رود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید