آخرین خبر

“درحاشیه” مهران مدیری به اردوگاه بیمارستانی رفت

آوای ایرانیان: فاز دوم سریال «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری که در لوکیشن سابق مجموعه خود در بلوار ارتش با حضور بازیگران اصلی این سریال کلید خورده بود همچنان ادامه دارد.

به گزارش آوا ایرانیان، در فاز دوم سریال پزشکانی که در سری اول سریال به تخلفات در حوزه پزشکی مشغول بودند در یک اردوگاه دوران محکومیتشان در زندان روایت می‌شود که در طول آن درگیر ماجراهایی می‌شوند…

تصویربرداری فصل دوم سریال تلویزیونی «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی کوچکسرایی در یک اردوگاه ادامه دارد و این روزها گروه مشغول ضبط قسمت پنجم این سریال است.

تصویربرداری فصل دوم سریال تلویزیونی «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی کوچکسرایی در یک اردوگاه ادامه دارد و این روزها گروه مشغول ضبط قسمت پنجم این سریال است که بعد از تمام شدن ماه صفر از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این اردوگاه چهره‌هایی چون سیامک انصاری، جواد رضویان، مهران غفوریان، نصرالله رادش، نیما فلاح، رامین ناصرنصیر و علی اوجی حضور دارند.

داستان فصل دوم «در حاشیه»، در یک اردوگاه می‌گذرد و افرادی که در فصل اول به تخلفات حوزه پزشکی پرداخته بودند، دوران محکومیت‌شان را بین محکومان سابقه‌دار می‌گذرانند و درگیر ماجراهایی می‌شوند.

در ساخت این سریال علاوه بر فضای داخلی اردوگاه دکورهایی از جمله بهداری، مشاوره، اتاق ملاقات، تلفنخانه، اتاق ورزش، سلول‌های انفرادی، سلول‌های جمعی، رستوران، کارگاه کفاشی، خیاطی، نجاری، قالیبافی، گلدوزی، کوبلن‌دوزی و… تولید شده است.
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““درحاشیه” مهران مدیری به اردوگاه بیمارستانی رفت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید