آخرین خبر

عمل جراحی هوشنگ کامکار با موفقیت انجام شد/ ضبط آلبوم جدید

به گزارش آوای ایرانیان، به نقل از امور رسانه ای پروژه ، ارسلان کامکار آهنگساز و نوازنده گفت: هم اکنون به همراه هوشنگ کامکار مشغول ضبط یک آلبوم موسیقی هستیم که آهنگسازی این آثار تمام شده است و کار ضبط آن را شروع کرده ایم.

این آهنگساز با اشاره به اینکه این آلبوم به اشعار فروغ فرخزاد اختصاص دارد، بیان کرد: چند هفته ضبط اثر به دلیل عمل هوشنگ کامکار به تعویق افتاد زیرا مدتی بود که قلبش دچار مشکل شده بود. بعد از مراجعه به پزشک متوجه شدیم باید عمل باز قلب انجام دهد که خوشبختانه عمل با موفقیت انجام شد.

کامکار افزود: آهنگسازی تمامی قطعات به عهده هوشنگ کامکار بوده است و من از دو ماه پیش برای ضبط قطعات این اثر موسیقایی با او همکاری می کنم. خوشبختانه ضبط سازهای زهی انجام شده است و زمانیکه دوران استراحت هوشنگ تمام شود ضبط آلبوم را به پایان می رسانیم.

وی بیان کرد: در این آلبوم شش قطعه وجود دارد و عنوان اشعار تولدی دیگر، بعدها، کلاغی که پرید، از فراز سرما و… است که از مجموعه اشعار فروغ فرخزاد انتخاب شده است. این اثر به زودی منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. ممکن است هر کدام از آثار به صورت تک ترک منتشر شود که به زودی درباره آن تصمیم گیری می کنیم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عمل جراحی هوشنگ کامکار با موفقیت انجام شد/ ضبط آلبوم جدید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید