آخرین خبر

دانلود آهنگ نگاه با صدای زنده یاد «اسحق انور»

تک آهنگ «نگاه» به آهنگسازی امیر بهزاد و آواز زنده یاد اسحق انور، همزمان با سالروز تولد این هنرمند فقید و با مجوز وزارت ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش آوای ایرانیان قطعه «نگاه»اثری ست با ترانه و آواز زنده یاد اسحاق انور خواننده موسیقی ایرانی که به آهنگسازی و تنظیم امیر بهزاد به انتشار رسیده است.

در این اثر که به تهیه‌کنندگی نوید نیکبخت تولید شده، باربد بیات رهبری ارکستر و ارکستر متروپلیتن نوازندگی آن را بر عهده داشته اند.

آهنگ «نگاه» از مجموعه آثار زنده‌یاد اسحاق انور است که در واپسین ماه‌های حیاتش تولید آنها انجام شد اما چرخ روزگار به این هنرمند باسابقه و بی‌حاشیه امان تکمیل آثارش را نداد. آثار به جا مانده با صدای اسحاق انور به زودی در قالب یک آلبوم منتشر خواهد شد که امیر بهزاد به همراه اعضای گروهش در حال تکمیل این آثار است.

آهنگساز این قطعه در باره آن نوشته است: «موج دریا زده‌ای که تنگه ساحل برایش قفس بود/ هنوز تصویر اولین روزی را که به واسطه استاد بهروز غریب‌پور با او آشنا شدم، به خاطر دارم جناب غریب‌پور به من گفت: «امروز می‌خواهم تو را با یک نابغه آشنا کنم» و به واقع او چنین بود. مردی مسلط به ادبیات، موسیقی ایرانی و موسیقی غربی و البته سرشار از احساس و نبوغ؛ و از همان روز اول دوستی ما آغاز شد. پس از همکاری‌های مشترکمان در اپرای سعدی و خیام او برای پروژه موسیقی «مانو» به من و نوید نیکبخت پیوست و این گروه فعالیت خود را آغاز کرد. پروژه‌ای بر اساس تلفیق موسیقی ایرانی و موسیقی جز و در میان راه بود که مارا تنها گذاشت. در سن چهل و پنج سالگی و برای ما باور کردنی نبود. چنان شوکه شدیم که تا چند روز حتی نمی‌توانستیم درباره اش صحبت کنیم. جمله‌ای از نوازنده برجسته پیانو این پروژه جان کایا را به خاطر دارم که می‌گفت: «صدای او صدای زندگی است» به هر روی این قطعات ناتمام ماند ولی ما امیدواریم که به‌زودی همان قطعات را برای نشان دادن هنر بی‌نظیر او و همچنین به پاس قدردانی از زحماتش آن را منتشر کنیم.»

شایان ذکر است که تک آهنگ «نگاه» به آهنگسازی امیر بهزاد و آواز مرحوم اسحق انور، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

آنلاین بشنوید:

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دانلود آهنگ نگاه با صدای زنده یاد «اسحق انور»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید