آخرین خبر

درخشش زنان موسیقی در سرمای زمستان

آوای ایرانیان: بانوان موسیقی ایران ساز و آواز خود را برای آغازین روزهای زمستان کوک خواهند کرد و سالن‌های پایتخت برای چند اجرای مختلف فقط میزبان بانوان خواهد بود.

به گزارش آوای ایرانیان، گروه موسیقی «راستان» ۱۱ دی‌ماه قطعاتی از موسیقی اصیل ایرانی را در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهند کرد. خواننده‌ی این گروه فاطمه ساغری است و آزاده امیری‌تبار نیز سرپرستی گروه را برعهده دارد. گروه «راستان» ساعت ۱۳:۳۰ روی صحنه خواهد رفت و قیمت بلیت‌های اجرا نیز ۵۰ هزار تومان تعیین شده‌ است.

علاقه‌مندان موسیقی سنتی و محلی می‌توانند ۱۴ و ۱۵ دی‌ماه شاهد اجرای گروه «کالیوه» در فرهنگسرای نیاوران باشند. در این کنسرت قطعاتی از موسیقی کُردی، بختیاری، آذری، گیلکی و خراسانی به خوانندگی یسنا خوش‌فکر و زهره کدخدازاده اجرا خواهد شد. سرپرستی گروه نیز بر عهده‌ی سارا احمدی است. این کنسرت هر روز ساعت ۱۴ و با بلیت‌های ۵۰ هزارتومانی روی صحنه خواهد رفت.

اما سیمین غانم که معمولا یکی از پرمخاطب‌ترین کنسرت‌های بانوان را در تهران برگزار می‌کند، ۱۸، ۲۴ و ۲۵ دی‌ماه در تالار وحدت با هوادارانش دیدار خواهد کرد. غانم در این اجرا قطعات خاطره‌انگیزش را برای بانوان اجرا می‌کند. کنسرت سیمین غانم هر روز ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد و بهای بلیت‌ها ۳۰ تا ۹۰ هزارتومان تعیین شده‌اند.

فرهنگسرای نیاوران ۷ دی‌ماه نیز میزبان گروه موسیقی «نهال» خواهد بود که قطعاتی از موسیقی ایرانی را به خوانندگی لیلا نجفی روی صحنه می‌رود. این کنسرت ساعت ۲۱ برگزار می‌شود و برای حضور در این اجرا باید بلیت ۴۰ هزارتومانی تهیه کرد.

این در حالی است که پری ملکی نیز ۲۷ آذرماه با همراهی گروه «خنیا» در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. البته این کنسرت ویژه‌ی بانوان نیست و به صورت هم‌خوانی برگزار خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “درخشش زنان موسیقی در سرمای زمستان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید