آخرین خبر

«خانه‌ای در تاریکی» روی آنتن شبکه تماشا

مجموعه تلویزیونی «خانه‌ای در تاریکی» به نویسندگی و کارگردانی سعید سلطانی از ۱۰ اردیبهشت روی آنتن شبکه تماشا می‌رود.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه تماشا از چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت و مصادف با پنچم رمضان سریال «خانه‌ای در تاریکی» را در جدول پخش خود قرار داده است.

«خانه ای در تاریکی» به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه حکایت دختری است به نام ماه‌تابان که در ایل بختیاری بزرگ شده است. او از سال‌ها پیش در پی مفقود شدن پدر و مرگ مادرش، نزد پدربزرگش که رئیس ایل بختیاری است زندگی می‌کند.

عطاءالدوله پدربزرگ مادری ماه تابان پیکی را به دنبال او می‌فرستد تا به تهران برود. ماه تابان که همیشه آرزومند آگاه شدن از سرنوشت پدر بود، این موقعیت را فرصت مناسبی می‌داند و علیرغم مخالفت حیدرخان به تهران می رود. اما حضور او در خانه اشرافی عطاء الدوله به مذاق دیگر ساکنین خانه خوش نمی‌آید و حوادثی عجیب و باورنکردنی در انتظار ماه تابان است.

اتفاقات این سریال در سال های حدود ۱۳۰۷ به وقوع می‌پیوند.

سریال تلویزیونی «خانه‌ای در تاریکی » به ‌کارگردانی سعید سلطانی و در ژانر درام و تاریخی محصول سال ۱۳۸۲ است که از شبکه سه سیما پخش شده است.

لادن مستوفی، محمدعلی کشاورز، مجید مظفری، محمود پاک ‌نیت، ثریا قاسمی، فرهاد اصلانی، فخری خوروش، سیما تیرانداز، اسماعیل شنگله، جلیل فرجاد، محرم زینال‌زاده، آتش تقی پور و فریده سپاه‌منصور از جمله بازیگرانی هستند که در «خانه ای در تاریکی» به ایفای نقش پرداخته اند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«خانه‌ای در تاریکی» روی آنتن شبکه تماشا”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید