آخرین خبر

نماهنگ «همصدای آسمان» منتشر شد

مرکز موسیقی «مأوا» در ادامه راه اندازی پویش «همصدای آسمان» نماهنگ «همصدای آسمان» را به کارگردانی داود احمدی منتشر کرد.

به گزارش آوای ایرانیان نماهنگ «همصدای آسمان» به مناسبت ماه رمضان منتشر شد. این نماهنگ توسط مرکز ماوا و به کارگردانی داوود احمدی تولید شده است.

مرکز موسیقی «مأوا» همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پویش موسیقایی «همصدای آسمان» را برای گروه سنی نوجوانان راه اندازی کرد. به گفته دست اندرکاران «مأوا» کمپین همصدای آسمان فرصت بزرگی برای یک صدایی نوجوانان در حفظ یکی از مهمترین نمادهای آئینی است.

در توضیحات تکمیلی این پویش آمده است: «مرکز موسیقی ماوا با توجه به اهمیت موضوع برپایی نماز مصادف با فرارسیدن ماه مبارک رمضان برای ایجاد همبستگی و جبران خلاء تجمعات دینی و مذهبی از نوجوانان و حتی کودکان دعوت می‌کند تا به پشت بام‌ها و بالکن‌ها رفته و همصدای آسمان نوای ملکوتی اذان سر دهند.

کمپین همصدای آسمان در نظر دارد تا علاوه بر پخش روزانه ویدئوهای ارسالی مخاطبان از شبکه پویا و فضای مجازی، تعداد ۱۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی به قید قرعه به شرکت کنندگان تقدیم کند. در این راستا خانواده‌ها فیلم اذان گفتن فرزندان خود را می‌توانند از طریق فضای مجازی تلگرام، سروش و روبیکا به آدرس اکانت @Hamseday_aseman برای ما ارسال کنند.»

منبع: مهر

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نماهنگ «همصدای آسمان» منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید