آخرین خبر

آلبوم «اینا یعنی عشق» بابک جهانبخش در راه است

آوای ایرانیان: بابک جهانبخش هنرمند نام آشنای کشور با حضور در آسایشگاه کهریزک، با سالمندان این مجموعه به گفت‌وگو پرداخت.

ظهر امروز بابک جهانبخش هنرمند نام آشنای موسیقی پاپ کشورمان، با حضور در جمع سالمندان و مشتاقان هنر در آسایشگاه خیریه کهریزک، ساعاتی را میهمان این خانواده بزرگ بود.

وی که به همراه تیم گزارشگران شبکه خبر در آسایشگاه حضور داشت، کهریزک را خانه امید سالمندانی دانست که به دور از خانواده، اما با آسودگی خیال زندگی می‌کنند.

بابک جهانبخش گفت: من نیز پدر هستم، هرگز دوست ندارم دوران سالمندی خود را در کهریزک یا مراکزی این چنین بگذرانم. درست است که در کهریزک همه امکانات وجود دارد، اما خانواده چیز دیگری است.

خواننده پاپ کشورمان افزود: امروز که به فرزندانم توجه دارم، خاطرم جمع است که آن‌ها نیز در سن سالمندی مراقبم خواهند بود. اگرچه می‌دانم گاهی اوقات شرایط به گونه‌ای است که دیگر امکان زندگی در خانواده وجود ندارد، مثل شرایطی که الان اینجا شاهد هستیم.

جهانبخش در پایان دیدار خود با سالمندان مجموعه، قول داد در اولین فرصت و دعوت به جمع ساکنان کهریزک بیاید و با شاد کردن آنان، یک روز خاطره‌انگیز را در زندگی خود به یادگار بگذارد.

دو خبر از آلبوم جدید و تور کنسرت ها

«بابک جهانبخش» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، در ادامه تورکنسرت هایش، در شهرهای بجنورد و کرمان به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش آوای ایرانیان، «بابک جهانبخش» به همت موسسه فرهنگی و هنری «اکسیر نوین»، ابتدا طی تاریخ ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه در شهر بجنورد (تالار مجلل فرهنگی و هنری گلشن) به اجرای کنسرت خواهد پرداخت و سپس ۲۳ اردیبهشت ماه در شهر کرمان (تالار مجلل هتل ایرانگردی) به دیدار دوستدارانش می رود. علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت ها می توانند به سایت exirconcert.com مراجعه نمایند.

تازه ترین آلبوم موسیقی «بابک جهانبخش» با عنوان «اینا یعنی عشق» تا خرداد ماه سال جاری توسط موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.  این خواننده درباره این اثر چنین می گوید: «در آلبوم «اینا یعنی عشق» با ترانه‌سرایان مختلفی همکاری داشته‌ام و ضمن نگاه هنری به اثر به بازار موسیقی هم توجه کرده‌ام. همچنین میکس و مسترینگ تمامی قطعات آلبوم توسط «آرش پاکزاد» انجام شده است.»

شایان ذکر است که پیش از این آلبوم های «چی شده» (اواخر آذر ۱۳۸۴)، «بی اسم» (۲۲ آبان ۱۳۸۷)، «احساس» (۳۰ خرداد ۱۳۸۹)، «زندگی من» (۱۷ خرداد ۱۳۹۰)، «من و بارون» (۲۱ تیر ۱۳۹۱)، «اکسیژن» (۲۲ مرداد ۱۳۹۲) و «مدار بی قراری» (۲۳ شهریور ۱۳۹۳) با صدای «بابک جهانبخش» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آلبوم «اینا یعنی عشق» بابک جهانبخش در راه است”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید