آخرین خبر

تازه‌ترین تجربه کارگردانی شهاب حسینی اکران می‌شود

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»، فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی شهاب حسینی و سرمایه‌گذاری سهیلا امینی ساخته شده و در جشنواره‌های بین‌المللی، دست‌آوردهایی به همراه داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «جوانی مرفه اما دلزده از زندگی، شبی در راه بازگشت به خانه، سر از مکانی غریب و بیگانه در می‌آورد. او به مرور و پس از آشنایی با مقیمان آنجا به واقعیت آن مکان پی برده و به حقایقی عمیق آگاه می‌شود.»

پریناز ایزدیار، آرمان درویش، ناهید مسلمی، احمد ساعتچیان، غزاله نظر، مهدی حسینی، تنی آواکیان و شهاب حسینی بازیگران فیلم «مقیمان ناکجا» هستند.

فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» از چهارشنبه ۲۸ تیر در سینماهای منتخب گروه «هنر و تجربه» در تهران و شهرستان‌ها اکران می‌شود و در آستانه اکران این فیلم، پوستر آنکه توسط گروه گرافیکی موسسه هفت آسمان طراحی شده، رونمایی و منتشر شد.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، تدوین: شهاب حسینی، شهرام ابراهیمی، مدیر تولید: شهرام زاهدی، طراح صحنه: پیام اسکندری و شهاب حسینی، طراح گریم: سیدجلال موسوی، طراح لباس: ژاله زکی‌زاده، صدابردار: محمد مختاری، صداگذار: حسین قورچیان، برنامه‌ریز: علیرضا نسایی، دستیار کارگردان: حسین ایرجی، منشی صحنه: روح انگیز شمس، مدیر صحنه: رضا حسن‌وند، عکاس: نوشین جعفری، جلوه‌های ویژه: آرش آقابیگ.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تازه‌ترین تجربه کارگردانی شهاب حسینی اکران می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید