آخرین خبر

آغاز اجرای «خانم آوازخوان کله طاس» از چهاردهم تیر

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، همزمان با پیش فروش بلیت از پوستر نمایش «خانم آوازخوان کله طاس» به نویسندگی اوژن یونسکو با ترجمه علی باش و کارگردانی حمیدرضا مرادی رونمایی شد.

«خانم آوازخوان کله طاس» از چهارده تیر ماه ساعت ۲۱ به مدت یک ساعت در سالن شماره یک خانه نمایش دا روی صحنه می رود.

درباره این اجرا آمده است: «در اینجا بر روی صحنه اتفاقی نمی‌افتد، چیزی گفته نمی‌شود. اینجا آدم‌ها را بعد از فاجعه می بینیم. در اینجا ما فقط به احساسات لطیف تر بخش زنده وجودمان نیاز داریم.»

این نمایش روایت انسان‌هایی است که هنگام حرف زدن با هم نمی‌دانند چه می‌خواهند بگویند و سخن گفتن به جای نزدیک‌تر ساختن، آن‌ها را بیش از پیش از هم دور می‌کند و این خصوصیت شگفت‌انگیز و غیر عادی زیستن در عصر ماست.

نرگس کیومرثی، پگاه نوربخش، عباس نورمحمدی، حمیدرضا مرادی، بیتا پورحسینی و غلام قلندری بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می‌توان به حمیدرضا نورزاده و احسان اصغری تهیه کنندگان، نوید مهرآسا آهنگساز و پیانو، نگین دشتی ویولن سل، افسانه شکوفه روان و پروشات حسینی دستیاران کارگردان، پرستو کارگر منشی صحنه، آیناز ناصری طراح صحنه، ریحون شکری طراح لباس، تورج هیبتی طراح پوستر و بروشور، حمیدرضا مرادی نور، مریم خوشرو طراح گریم، محمد لهاک روابط عمومی و تبلیغات، نگار امیری مشاور رسانه، علی نجفی عکاس، روزبه رحیمی نژاد ساخت تیزر.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن نمایش «خانم آوازخوان کله طاس» که هر شب به جز شنبه‌ها به صحنه می رود به نشانی خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، شماره ۵، خانه نمایش دا مراجعه کنند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آغاز اجرای «خانم آوازخوان کله طاس» از چهاردهم تیر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید