آخرین خبر

همسر نیکول کیدمن جذابیت‌های شخصیت وی را نامحدود ارزیابی کرد

کیت اربن همسر نیکول کیدمن در یک مصاحبه جدید اعلام کرده که ابعاد پنهان شخصیت نیکول کیدمن که بسیار جذابند، بی شمارند. این ستاره موسیقی استرالیایی در سال ۲۰۰۶ با فوق ستاره هالیوود ازدواج کرد و این زوج دخترانی ۱۱ و ۹ ساله دارند.

به نظر می‌رسد حتی پس از گذشت ۱۴ سال از ازدواج این زوج، کیت معتقد است که آن‌ها هنوز هم مانند نوجوان‌ها احساس عشق می‌کنند.

وی به روزنامه بریتانیایی تایمز گفت: «ما هنوز نسبت به یکدیگر احساس عشق داریم. او ابعاد شخصیتی نامحدودی دارد که او را برای من جذاب نگه می‌دارد و به روشی که زندگی مان را می‌گذرانیم که گویی تازه با یکدیگر آشنا شده ایم.»

کیت در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: «من علاقه‌ای به بازیگری ندارم همانطور که نیکول علاقه‌ای به موسیقی دان بودن ندارد. این یک جریان هماهنگ در خانه ما ایجاد می‌کند. اما هیچ تردیدی نیست که نیکول تأثیر زیادی در خلاقیت من داشته است. کنجکاوی باعث می‌شود او صرف نظر از اینکه فکر می‌کند قادر به انجام کاری است به سمت چیزی برود.»

جالب است بدانید که مدتی پیش نیز نیکول کیدمن از همسرش تعریف کرد و گفت که تمام اوقات فراغت خود را به شوهر و دختران خود اختصاص می‌دهد، حتی اگر این به معنای انجام ندادن برخی تفریحات مرتبط به خودش باشد. او گفت: «خانواده‌های دیگر وقت زیادی برای بودن در کنار همسر و فرزند خود دارند، اما من این فرصت را ندارم و در نتیجه می‌خواهم در کنار فرزندانم و شوهرم باشم و کیت به خوبی این موضوع را درک می‌کند. او صبورترین و مهربان‌ترین مردی است که در زندگی خود دیده ام.»

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “همسر نیکول کیدمن جذابیت‌های شخصیت وی را نامحدود ارزیابی کرد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید