آخرین خبر

تام کروز با ناسا همکاری می‌کند/ ساخت فیلم اکشن در فضا

تام کروز با همکاری ایلان ماسک و ناسا در فضا فیلم می‌سازد.

به گزاش آوای ایرانیان، به نقل از یاهو، تام کروز که در فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» سعی کرد نشان بدهد می‌تواند به صورت نامحدودی بازیگری کند و خودش دست به بدلکاری‌های سخت هم بزند، قصد دارد تا فیلم اکشن بعدی‌اش را خارج از جو زمین بسازد و این کار را با میلیارد آینده‌نگر ایلان ماسک و ناسا انجام دهد.

این خبر از سوی یکی از خبرنگاران ددلاین داده شده و وی گفته است که شنیده تام کروز و ایلان ماسک دارند روی پروژه‌ای برای ناسا کار می‌کنند که اولین فیلم داستانی آن هم از نوع ماجراجویی اکشن- خواهد بود که خارج از فضای زمین ساخته می‌شود.

فلمینگ با اشاره به سفر فضایی شخصی بنیان‌گذار تسلا در سال ۲۰۰۲ گفته است: این فیلم از نوع «مامویت غیرممکن» نخواهد بود و هنوز هیچ استودیویی برای ساخت آن انتخاب نشده و باید منتظر خبرهای جدیدتر ماند اما این یک خبر واقعی است.

اواخر ماه پیش اعلام شد اکران ۲ فیلم بعدی کروز از «ماموریت غیرممکن» به تعویق افتاده است و تاریخ‌های جدیدی برای اکران آنها در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ اعلام شد.

باید گفت کروز ۵۷ ساله هنوز ماموریت‌های زیادی روی زمین برای انجام دادن دارد.

معلوم نیست کروز و ماسک چگونه با هم آشنا شدند یا چه مدتی است که همدیگر را می‌شناسند اما کروز سال ۲۰۱۳ تصاویری از پروژه ماسک را توییت کرده بود که در تریلر آینده‌نگرانه «گزارش اقلیت» کروز به کار رفته بودند.

ایلان ماسک مهندس، مخترع و از بزرگترین کارآفرین‌های جهان است. وی از بنیانگذاران کمپانی‌های اسپیس‌اکس، پی‌پل و تسلا موتورز سولارسیتی است و دارایی خالص وی ۱۹.۵ میلیارد دلار در سال پیش گزارش شده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تام کروز با ناسا همکاری می‌کند/ ساخت فیلم اکشن در فضا”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید