آخرین خبر

کمدین خندوانه و خواننده پاپ در جشن “موفقیت” + تصاویر

آوای ایرانیان: جشن هجدهمین سالگرد انتشار مجله موفقیت به مدیر مسؤولی دکتر احمد حلت ، روز شانزدهم مهرماه در محل تالار خلیج فارس با حضور چهره هایی چون سجاد افشاریان، مهدی مقدم و چهره های برتر سینما ، موسیقی و ورزش برگزار شد.

به گزارش آوای ایرانیان، رضا منصورنیا ، مدیر روابط عمومی مؤسسه موفقیت در این باره گفت: جشن بزرگ موفقیت در ادامه رسالت خود مبنی بر گسترش فرهنگ مثبت اندیشی و تجلیل از افراد برتر این عرصه که موجبات استحکام نهاد خانواده ، کاشتن بذر امید را در دل مردم و همچنین ایجاد فضاهای نو در عرصه کسب و کار را فراهم می نمودند روز شانزدهم مهر ماه از ساعت ۱۷ آغاز گردید.

موفق

در ابتدای این برنامه در قالب یک برنامه ویدیویی نگاهی گذرا بر درگذشتگان بزرگ عرصه های علم ، فرهنگ و هنر در ایران و جهان انداخته و یاد ایشان را گرامی داشته شد . همچنین گزارشی تصویری از جشن بزرگ موفقیت در سال ۱۳۹۳ که به میزبانی برج میلاد تهران برگزار شد به مخاطبان این برنامه ارائه گردید .

موفقیت

در ادامه دکتر احمد حلت درباره پارامترهای شاد زیستن و زندگی در لحظه حاضر برای ترمیم گذشته و ساخت آینده پرداخت . از جمله بخش های جذاب این رویداد می توان به اجرای زنده گروه رومی به سرپرستی پدرام درخشانی اشاره نمود که آثاری از آلبوم های رومی ، افشارستان و اشارات نظر در دو بخش به نظر حضار رسید و با استقبال ایشان روبرو گردید .

موفقیت 1

سجاد افشاریان به عنوان یکی از تقدیرشدگان این جشن نیز ضمن حضور بر استیج جشن موفقیت به نقش مانای موفقیت در شکل گیری پایه های برنامه ریزی در میان جوانان و ایجاد مسیری مشخص برای نیل به اهداف عالی شان تقدیر کرد و در قامت یکی از نویسندگان ارشد برنامه خندوانه و پژوهشگران عرصه تئاتر شایسته دریافت اولین تندیس موفقیت در سال ۱۳۹۴ گردید .

موفقیت 3

از دیگر افرادی که شایسته دریافت این نشان گردیدند ، دکتر مهدی دوایی ( از نویسندگان قدیمی موفقیت و محقق و پژوهشگر در عرصه خانواده ) ، مسعود امامی ( نویسنده و کارآفرین برتر در عرصه بیمه ) ، مهندس ثقفی (از بزرگان عرصه صنایع غذایی و از مدیران ارشد شرکت های صاحب نام ایرانی) و همچنین حمید سپیدنام (به عنوان برترین کارآفرین عرصه های نو و مبدع برندهای مانا) نام برد .

موفقیت 2

اجرای استندآپ کمدی با اجرای استاد رضا رفیع از شادترین بخش های این رخداد پاییزی بود که تا دقایق متمادی خنده را بر لبان حضار این برنامه ظاهر و تثبیت کرد .
این برنامه که با اجرای احسان کرمی صورت پذیرفت تا پاسی از شب ادامه یافت و ستاره ای دیگر را بر آسمان هجده سال فعالیت این رسانه معتبر خصوصی کشور به یادگار گذاشت .
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کمدین خندوانه و خواننده پاپ در جشن “موفقیت” + تصاویر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید