آخرین خبر

آخرین فیلم تارانتینو انتقام‌جویانه نخواهد بود

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ورلد آف ریل، تارانتینو که در حال برگزاری تور معرفی کتابش با عنوان «تعمق در سینما» است، در بارسلونای اسپانیا به معرفی کتابش می‌پردازد.

در حالی که گفته شده فیلم بعدی و آخرین فیلم او با عنوان «منتقد سینما» پاییز امسال فیلمبرداری می‌شود و داستان آن در لس‌آنجلس سال ۱۹۷۷ خواهد بود، روشن شده که شخصیت اصلی فیلم نه یک منتقد زن که یک منتقد مرد سینماست.

تارانتینو منتقد مورد نظر را معرفی نکرده اما گفته است: بله او یک منتقد واقعی است اما شناخته شده نیست و داستان فیلم هم داستان انتقام نیست.

تارانتینو زمانی با نام مستعار جیم شلدون در وب سایت نیوبورلی مطلب می‌نوشت.

احتمال می‌رود منتقد مورد نظر تارانتینو ویلیام مارگولد باشد که در سال‌های پایانی زندگی‌اش وبلاگ خود را داشت و اشاره کرده بود تارانتینو از طرفداران پرشور نقدهای سینمایی وی است، خود وی اما از فیلم‌های تارانتینو متنفر بود.

ابتدا گفته شده بود شخصیت اصلی این فیلم قرار است زن باشد و این احتمال داده شد که پائولین کیل، یکی از تاثیرگذارترین منتقدان سینما که سال ۲۰۰۱ درگذشت این شخصیت باشد.

کتاب غیرداستانی «تعمق در سینما» نوامبر (آبان) گذشته منتشر شد و تارانتینو برای معرفی آن تور خود را از ۵ شهر بزرگ آمریکا یعنی لس‌آنجلس، سانفرانسیسکو، پورتلند، آستین و نیویورک شروع کرد.

این کارگردان سال ۲۰۱۹ با «روز روزگاری در هالیوود» نامزد ۱۰ جایزه اسکار شد و در نهایت ۲ جایزه اسکار دریافت کرد. این فیلم بیش از ۳۷۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آخرین فیلم تارانتینو انتقام‌جویانه نخواهد بود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید