آخرین خبر

پخش مجله رادیویی «روشنا» ویژه شب‌های قدر از رادیو نمایش

امشب بیست و سوم اردیبهشت ماه مجله رادیویی «روشنا» ویژه شب های قدر از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزاش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، محمد اسماعیل پور تهیه کننده برنامه رادیویی «روشنا» گفت: تجلی شب های قدر در هنرهای نمایشی، شعر و ادبیات و هنرهای تجسمی در ویژه برنامه «روشنا» بررسی می شود.

وی ادامه داد: این برنامه همزمان با شب های قدر سه شنبه شب ۲۳ اردیبهشت، پنجشنبه شب ۲۵ اردیبهشت و شنبه شب ۲۷ اردیبهشت ماه به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود و تجلی این شب های بزرگ در هنر و ادبیات کهن و معاصر کشورمان معرفی و تحلیل خواهد شد.

اسماعیل پور یادآور شد: در بخش هنرهای نمایشی رضا آشفته منتقد و پژوهشگر به عنوان کارشناس حضور دارد و ضمن تحلیل و نقد فرایند تجلی شب های قدر با هنرمندانی چون رحمت امینی، نصرالله قادری، سامان خلیلیان و داوود فتحعلی بیگی بحث و گفتگو می کند.

این تهیه کننده رادیو در پایان گفت: عبدالحمید قدیریان نقاش و طراح صحنه سینما در بخش هنرهای تجسمی، عماد وکیلی در بخش شعر و ادبیات، مصطفا محدثی خراسانی در بخش شعر و مرتضی آل کثیر در بخش داستان نویسی در شب های قدر، مهمان برنامه «روشنا» هستند.

مجله رادیویی «روشنا» به تهیه کنندگی محمد اسماعیل پور، گویندگی نگین خواجه نصیر، روایت مهدی طهماسبی، گزارشگری میثم کریمی، نویسندگی مهدی رسولی و رضا آشفته، هماهنگی علیرضا بهروش و با کارشناسی و اجرای رضا آشفته و عماد وکیلی از امشب سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۲ تا ۲۴ روی آنتن رادیو نمایش می رود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پخش مجله رادیویی «روشنا» ویژه شب‌های قدر از رادیو نمایش”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید