آخرین خبر

آهنگ بی‌کلام «در انتظار تو» منتشر شد/ آنلاین بشنوید

رضا علی‌آبادی آهنگساز موسیقی ایرانی و نوازنده تنبور تازه‌ترین تک آهنگ خود را با همراهی حسین صالحی نوازنده سازهای کوبه‌ای و مصباح قمصری منتشر کرد.

به گزاش آوای ایرانیان تک آهنگ بی‌کلام «در انتظار تو» به آهنگسازی رضا علی‌آبادی نوازنده تنبور با محوریت ساز تنبور و سازهای کوبه‌ای پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

رضا علی آبادی درباره این اثر توضیح داده است: «این قطعه بی‌کلام که چند سالی از کاور کردن آن می‌گذرد سرانجام در این روزهای قرنطینه فرصتی برای تکمیل آن پیش آمد و شروع به ضبط آن کردم. در این قطعه حسین صالحی نوازندگی سازهای کوبه‌ای را بر عهده داشت و مصباح قمصری عزیز هم ضبط و میکس و مستر کار را بر عهده گرفت. این قطعه کاملا سازی و بی‌کلام آهنگسازی شده است، اما بدلیل فرم کلی و نیز پویای جملات می‌تواند برای مخاطب بسیار هیجان‌انگیز باشد. البته با توجه به اینکه مدت طولانی از ساختن این قطعه گذشته است اما همچنان تازگی خود را حفظ کرده است. ضمن اینکه تنبور ظرفیت آهنگسازی اینگونه فرم‌ها را بسیار دارد.

به زودی در ماه‌های پیش رو یک قطعه با کلام نیز منتشر خواهم کرد که احتمالا یکی از خوانندگان سرشناس خوانندگی آن را بر عهده خواهد داشت.»

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آهنگ بی‌کلام «در انتظار تو» منتشر شد/ آنلاین بشنوید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید