آخرین خبر

ابرقهرمان دیوانه، در برنامه ۵ سال آتی مارول جایی ندارد

یکی از خالقان کتاب‌های مصور اعلام کرد که در برنامه کاری ۵ سال آینده کمپانی مارول، ساخت قسمت سوم فیلم «ددپول» جایگاهی ندارد.

 

به گزاش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، به گفته راب لایفلد خالق شخصیت کتاب‌های مصور، طرفداران فیلم‌های مارول نباید حداقل تا پنج سال آینده انتظار ساخته شدن قسمت سوم فیلم سینمایی «ددپول» را داشته باشند.

لایفلد در مصاحبه جدید خود اعلام کرده است که تقویم کاری ۵ سال آینده دنیای سینمایی مارول را دیده است و «ددپول ۳» جایی در برنامه‌های این کمپانی ندارد.

او گفت: تا زمانی که که یک فیلم در برنامه قرار نگیرد، ساخت آن جدی گرفته نمی‌شود؛ من فکر نمی‌کنم قسمت بعدی «ددپول» زودتر از پنج سال آینده ساخته شود.

زمانی که کمپانی دیزنی کمپانی فاکس قرن بیستم را در سال ۲۰۱۹ خرید، حقوق ساخت فیلم از شخصیت‌های «مردان ایکس» را هم به دست آورد و دو فیلم موفق را از شخصیت «ددپول» در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ ساخت. کوین فیگ تهیه کننده و رئیس کمپانی مارول اعلام کرده بود که برنامه‌هایی برای وارد کردن مردان ایکس به دنیای مارول دارد، اما زمان مشخصی را به هواداران ارائه نداد.

کمپانی مارول تاکنون برنامه ساخت «بیوه سیاه»، «ابدی‌ها»، «شانگ چی»، «تیغه» و همچنین دنباله فیلم‌های سینمایی «دکتر استرینج»، «ثور: رنگراک»، «کاپیتان مارول» «پلنگ سیاه» و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» را اعلام کرده است. دیرترین تاریخ اکران در بین این فیلم‌ها، به سال ۲۰۲۲ می‌رسد.

تمامی این فیلم‌ها برای رده سنی PG-۱۳ ساخته شده اند، اما «ددپول» رده سنی R و بزرگسال دارد. راب لایفلد خالق شخصیت کتاب‌های مصور معتقد است، به اندازه کافی علاقه برای دیدن دوباره شخصیت «ددپول» وجود دارد؛ پس مارول باید زودتر از موعد برنامه ریزی شده قسمت سوم این فیلم سینمایی را بسازد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ابرقهرمان دیوانه، در برنامه ۵ سال آتی مارول جایی ندارد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید