آخرین خبر

کرونا «اسکار» را به فکر تعویق انداخت

با وجود این که برای برگزاری نود و سومین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار تا فوریه (اسفند ۹۹) فرصت است، اما آکادمی اسکار دارد به احتمال به تعویق افتادن بزرگ‌ترین شب سینمای جهان فکر می‌کند.

به گزاش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، منابع داخلی آکادمی اسکار که خواسته‌اند ناشناس بمانند گفته‌اند در این مقطع هنوز نمی‌توان قطعاً گفت که اسکار برگزار می‌شود. این در حالی است که برنامه اسکار ۲۰۲۱ برای ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند) برنامه‌ریزی شده است.

یکی از این منابع گفته ممکن است آنها برگزار مراسم امسال اسکار را به عقب بیندازند.

البته درباره جزییات این تصمیم از جمله تاریخ‌های احتمالی جدید برای برگزاری، هنوز چیزی مطرح نشده است، اما منبع دیگری نیز می‌گوید هنوز تاریخ برگزاری در شبکه ای‌بی‌سی تغییر نکرده است.

وقتی آکادمی اسکار ماه پیش قوانین پذیرش فیلم‌ها را برای این دوره تغییر داد، دیوید روبین رییس آکادمی گفت: هنوز خیلی زود است که بتوانیم بگوییم اسکار می‌تواند بر اثر شیوع کرونا با چه تغییراتی روبه‌رو شود.

وی افزوده بود: می‌دانیم می‌خواهیم از سینما تجلیل کنیم اما دقیقاً نمی‌دانیم مراسم امسال چه شکلی خواهد داشت.

اسکار پیش‌تر قوانین نمایش فیلم را برای شرکت در این رقابت تغییر داده و فیلم‌هایی که امکان اکران در سینماها را به دست نیاورده‌اند و به صورت اینترنتی عرضه شدند را هم واجد شرایط داوری از سوی اعضای آکادمی دانسته بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کرونا «اسکار» را به فکر تعویق انداخت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید