آخرین خبر

بازیگر «بچه مهندس» خواننده شد

روزبه حصاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها از او سریال «بچه مهندس ۳» در حال پخش است، در اولین تجربه خوانندگی اش، تک آهنگ «بی مقصد» را منتشر کرد.

 

 

به گزارش آوای ایرانیان، اولین تک آهنگ روزبه حصاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با عنوان «بی‌مقصد» منتشر شد.  این بازیگر مدت‌هاست در زمینه موسیقی و خوانندگی فعالیت جدی دارد ؛ به همین منظور اولین قطعه خود را با حال و هوای مجموعه «بچه‌مهندس» اجرا کرده است.

 

روزبه حصاری در صفحه اینستاگرامش این قطعه را پست کرده و نوشته است: «از زمانی که یادم میاد، موسیقی جزو دغدغه‌هام بوده؛ تو این چندسال هم هر زمان مجالی پیدا کردم نزد بزرگان عرصه موسیقی کشور، شاگردی کردم و می‌کنم.

 

 خوشحالم که به کمک رفیق قدیمی‌ام میلاد جوزی هم‌زمان با لطفِ بی‌دریغ شما به مجموعه «بچه‌مهندس» این برگ سبز رو تقدیم‌تان می‌کنم. نمی‌دونم چطوری از مهر و محبتی که این مدت نسبت به من داشتید تشکر کنم. سپاس ویژه از علیِ غفاری عزیز و اعتماد ایشان. و ممنونم از تک‌تک عوامل درخشان مجموعه بچه مهندس.

 

 

قدردانِ رفقایی هستم که شانه به شانه و با مهری بی‌دریغ در این پروسه دست یاری دادند.امیدوارم این هدیه ناقابل رو در آستانه عید سعید فطر دوست داشته باشید و برای گوش‌های شما عزیزان، امانت‌دار خوبی باشم.»

 

 قطعه «بی‌مقصد» با ترانه و ملودی هادی جولایی، صدای روزبه حصاری، تنظیم، میکس و مستر میلاد جوزی، نوازندگی ویولن بابک ایمانی، نوازندگی گیتار علیرضا الیاسوند ، کلیپی از نیما کزازی و عکاسی امین مرادی راد در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازیگر «بچه مهندس» خواننده شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید