آخرین خبر

معرفی هیات انتخاب بخش‌های نقاشی و پوستر جشنواره مهر مادر

هیات انتخاب بخش‌های نقاشی و پوستر نخستین جشنواره فرهنگی و هنری مهر مادر معرفی شدند.

به گزارش آوای ایرانیان، روابط عمومی جشنواره فرهنگی و هنری مهر مادر؛ اسامی هیات انتخاب بخش های نقاشی و پوستر این رویداد فرهنگی و هنری به این ترتیب معرفی شدند: محمدعلی سپهر، محمدهادی ابری و محمد یاراحمدیبر پایه این خبر؛ اطلاعات تکمیلی این هیات انتخاب به این شرح است:

 

محمد یاراحمدی: کارشناس ارشد گرافیک و کارشناس کارگردانی سینماست. مدیریت هنری در جشنواره‌های مختلف سینمایی و رویدادهای فرهنگی و داوری چندین جشنواره طراحی پوستر در سطح کشور، برگزاری و شرکت در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی داخلی و بین‌المللی، در زمینه‌های پوستر، تایپوگرافی، کاریکاتور و نقاشیخط

 

محمدهادی ابری :مدرس دانشگاه های هنر تهران و مولف کتابهای آموزش هنر دانشگاهی است که تاکنون   در مسابقات و جشنواره های مختلف  کشوری در بخش هنرهای تجسمی داور بوده است. وی فارغ التحصیل دانشگاه هنر و دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است که در بیش از بیست نمایشگاه خارجی و داخلی انفرادی و گروهی حضور داشته است.

 

محمدعلی سپهر : کارشناس ارشد رشته ارتباط تصویری و تصویرسازی از دانشگاه هنر تهران، مدرس آموزش عالی دانشگاه های هنر تهران و مشاور هنری ستاد وزارت کشاورزی . نویسنده و تصویرساز نشریات رشد و سروش کودکان و مولف ۱۸ عنوان کتاب در زمینه ادبیات و هنر و مدیر هنری نشریات برگ فرهنگ، یاد ایام، بصایر و برنده سه جایزه ملی در جشنواره های مطبوعاتی و دبیر بخش تجسمی چندین جشنواره هنری ملی.

 

شایان ذکر است نخستین جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر به دبیری عبدالستار کاکایی روز ۲۶ بهمن ماه همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “معرفی هیات انتخاب بخش‌های نقاشی و پوستر جشنواره مهر مادر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید