آخرین خبر

اختتامیه چهارمین دوسالانه عکس «نور» در تبریز برگزار می‌شود

۳۴ مجموعه عکس به بخش اختتامیه راه یافتند که از این تعداد ۱۸ مجموعه مربوط به بخش ویژه و ۱۶ مجموعه در بخش آزاد است.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی دوسالانه عکس نور، کمال الدین شاهرخ دبیرچهارمین دوسالانه عکس نور سازمان بسیج هنرمندان گفت: از زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، تعداد ۴۲۸ عکاس در سایت مربوط به جشنواره با عنوان طرفه هنر ثبت نام کردند که تعداد ۳۵۴ مجموعه به دبیرخانه ارسال شد و با اعلام نظر هیات داوران آثار ۳۱۴ عکاس در بخش ویژه و آزاد شرایط های مورد نظر با قوانین جشنواره را دارا شدند.

شاهرخ افزود: ۸۸ عکاس در بخش ویژه مجموعا ۹۳۸ عکس در قالب مجموعه های ۸ تا ۱۲ فریمی و در بخش آزاد نیز ۲۲۶ عکاس با ارسال ۲ هزار و ۷۶۰ عکس در این جشنواره حضور یافتند که در مجموع ۳ هزار و ۶۹۸ قطعه عکس در قالب مجموعه عکس به دبیرخانه این دوره از دوسالانه سراسری عکس نور ارسال شد.

دبیر کل جشنواره ملی عکس نور تصریح کرد: با اعلام نظر هیات داوران که متشکل از دو داور استانی و سه داور کشوری بود تعداد ۳۴ مجموعه به بخش نمایشگاهی راه یافت که از این تعداد ۱۸ مجموعه در بخش ویژه و ۱۶ مجموعه مربوط به بخش آزاد است که در مراسم اختتامیه این دوره ۳۵۰ قطعه عکس در قالب افتتاح نمایشگاه در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت.

افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده همزمان با سالروز حماسه نهم دی ماه

شاهرخ با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده و راه یافته به بخش نهایی این دوسالانه گفت: دوشنبه نهم دی ماه همزمان با بزرگداشت سالروز حماسه نهم دی ماه آثار راه یافته به بخش نهایی این جشنواره در قالب نمایشگاه افتتاح و در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: ۳۵۰ قطعه عکس از ۳۴ مجموعه عکس راه یافته به بخش نهایی این جشنواره در قالب تابلوهای فاخر در ابعاد ۶۰ در ۹۰ و ۳۰ در ۴۵ به نمایش در می آید.

دبیر کل جشنواره ملی عکس نور تاکید کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده این نمایشگاه به مدت ده روز از روز اختتامیه دایر و پس از آن نیز در شهر اصفهان به مدت یک هفته در معرض دید قرار می گیرد.

شاهرخ با اشاره به برگزاری برنامه بازدید عکاسان از مراکز دیدنی و تاریخی تبریز گفت: پس از مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار، برنامه بازدید عکاسان از مراکز دیدنی و تاریخی شهر تبریز به منظور ارتقاء سطح دانش عکاسی شرکت کنندگان برگزار می شود.

وی در پایان بیان کرد: صبح روز سه شنبه دهم دی ماه نیز، نشست عکاسی با حضور تمامی عکاسان مدعو به این اختتامیه در شهر تبریز و با محوریت مجموعه عکس برگزار می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اختتامیه چهارمین دوسالانه عکس «نور» در تبریز برگزار می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید