آخرین خبر

«انتقام‌جویان: پایان بازی» پرفروش‌ترین فیلم خارجی در چین شد

آوای ایرانیان: جدیدترین فیلم از مجموعه «انتقام‌جویان»‌در مدت کمی که از اکرانش می‌گذرد با فروش ۵۰۰ میلیون دلاری در چین به پرفروش‌ترین فیلم خارجی در این کشور بدل شد.

 به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، «انتقام جویان: پایان بازی» با رسیدن به آمار فروش ۵۰۰ میلیون دلاری در چین در روز پنج‌شنبه موفق‌ترین فیلم خارجی در این کشور پهناور در طول تاریخ شد.

این میزان فروش در طول یک هفته کسب شد و به این ترتیب عنوان پرفروش‌ترین فیلم خارجی در چین که متعلق به «سرنوشت خشمگین» بود، عوض شد. «سرنوشت خشمگین» سال ۲۰۱۷ در این مدت ۳۹۳ میلیون دلار فروخته بود و ۹۳ درصد فروش بازار سینمایی چین را در روز نخست اکران در اختیار گرفته بود.

«پایان بازی» در هیچ روز از اکرانش کمتر از ۸۵ درصد بلیت‌ها را از آن خود نکرد و روز نخست اکرانش ۹۵ درصد سینمارو‌ها به تماشای این فیلم نشستند.

«پایان بازی» که ۲۴ آوریل در چین روی پرده‌ها رفت اکنون ششمین فیلم پرفروش سینمایی در تاریخ چین است.

این فیلم تاکنون ۲۲ آمار فروش فیلم در چین را شکسته که آمار پیش‌فروش بلیت از جمله آنهاست. تاکنون ۹۲ میلیون دلار بابت پیش فروش بلیت در چین پرداخته شده است. بالاترین فروش بلیت در یک روز هم متعلق به این فیلم شده که برابر ۸۲ میلیون دلار است.

پیش‌بینی می‌شود میزان فروش این فیلم در چین به ۶۲۵ میلیون دلار برسد که ۱۰۰ میلیون دلار بیشتر از برآورد اولیه است. با این فروش این فیلم سومین فیلم پرفروش تاریخ چین خواهد شد.

به لطف این فیلم اسکارلت جوهانسون از بازیگران فیلم به پولسازترین بازیگر زن در تاریخ فیلم چین بدل شده است. او اولین بازیگر زنی شده که مجموع فیلم‌هایش در چین بیش از ۱۰ میلیارد دلار فروش کرده است. «جزیره سگ‌ها»، «روح در پوسته»، «کتاب جنگل» و «لوسی» از دیگر فیلم‌های جوهانسون است که در چین به نمایش درآمده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«انتقام‌جویان: پایان بازی» پرفروش‌ترین فیلم خارجی در چین شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید