آخرین خبر

«سینما کلاسیک» شبکه نمایش در تسخیر آلن دلون

آوای ایرانیان: سری جدید «سینما کلاسیک» شبکه نمایش، که هر شب ساعت ۱ بامداد از این شبکه پخش می شود، دو هفته گذشته با پخش مجموعه فیلم های کلینت ایستوود رویه تازه ای را آغاز کرده است .

به گزارش آوای ایرانیان، این هفته نیز با آغاز پخش فیلم های بازیگر شهیر فرانسوی، آلن دلون این روند ادامه می یابد.

آلن فابین موریس مارسل دلون مشهور به آلن دلون متولد ۸ نوامبر ۱۹۳۵ در یکی از شهرهای اطراف پاریس با نام «سو» است. در ۱۹۵۷ برای نخستین بار در جایگاه بازیگر برابر دوربین قرار گرفت. اما با حضور در فیلم «روکو و برادرانش» به کارگردانی لوکینو ویسکونتی قدم بلندی برای ستاره شدن برداشت. «زیر آفتاب سوزان» یا «ظهر بنفش» اثر رنه کلمان، «هر شماره ای می تواند برنده شود» اثر هانری ورنوی، «آیا پاریس می سوزد» ساخته رنه کلمان، قدم های بعدی او به سمت جاودانه شدن بودند.

اما دلون با حضور در فیلم «سامورایی» اثر ژان پیر ملویل تبدیل به ستاره ای فراموش نشدنی شد. این فیلم نقطه اوج بازیگری آلن دلون و از بهترین فیلم های تاریخ سینماست. «دسته سیسیلی ها»، «دایره سرخ»، «بورسالینو»، «آفتاب سرخ» از جمله فیلم هایی است که آلن دلون در آنها به ایفای نقش پرداخت و اثری ابدی در خاطر بینندگان ثبت کرد.

در برنامه «سینما کلاسیک» هفته های آتی قصد داریم تعدادی از فیلم های منتخب آلن دلون را با کیفیتی متفاوت از شبکه نمایش پخش کنیم. از تاریخ ۶ تیر ماه، هر شب ساعت ۱ بامداد بیننده منتخب آثار آلن دلون  باشید.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«سینما کلاسیک» شبکه نمایش در تسخیر آلن دلون”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید