آخرین خبر

«عاشق پیشه» منتشر شد

آلبوم موسیقی «عاشق پیشه» به آهنگسازی علیرضا سپهوند و فرشاد سیفی با نگاهی ارکسترال به موسیقی منطقه لرستان، به خوانندگی علی دلفانی در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش آوای ایرانیان، «عاشق پیشه» عنوان تازه‌ترین اثر موسیقایی منتشر شده در بازار فروش محصولات موسیقایی است که به آهنگسازی فرشاد سیفی و علیرضا سپهوند در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

این آلبوم با نگاهی ارکسترال به موسیقی منطقه لرستان تلاش کرده تا ضمن وفاداری به پایه و اساس موسیقی اقوام این منطقه که هنرمندان زیادی را در خود پرورش داده، به قابلیت‌های های جهانی عرضه این نوع موسیقی نیز متمرکز باشد.

«بار سفر» با شعر حجت عزیزی، «چوپو» با شعر شهرام فرهمند، «گوشواره» با شعر چهل سرو، «هوار» بر اساس اشعار فولکلور منطقه لرستان، «فرهاد» با شعر کیانوش نور محمدی، «تب عشق» با شعر فائزه گلزاری، «چش وه ره» با شعر صفر بیرانوند قطعات مختلف این اثر موسیقایی هستند.

علی دلفانی خواننده، علیرضا سپهوند و فرشاد سیفی آهنگسازی و تنظیم، فرشاد سیفی نوازنده کمانچه، علیرضا سپهوند و احمد رنجبر نوازندگان سنتور، احمد رنجبر نوازنده عود، سعید صالحی و مجید دولتشاه نوازندگان تار، محسن زهتاب نوازنده سه تار و شور انگیز، یاسر ارشیا و امیر بیات نوازندگان نی، بابک پیمانی و سجاد دلفانی نوازندگان تمبک، حسن سالم نوازنده ویولن، اشکان مرادی نوازنده کمانچه قطعه «بار سفر» و طیب حسنوند گرافیک گروه اجرایی آلبوم «عاشق پیشه» را تشکیل می‌دهند. این در حالی است که انوش فاضل نژاد – سیامک سلاطی و شهاب عباسی گروه صدابرداری آلبوم را که در استودیو «میرمعصومی» میکس و مستر شده، تشکیل می‌دهند.

آلبوم «عاشق پیشه» با حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و انجمن موسیقی استان لرستان به شماره مجوز ۱۳۹۶-۷۱۸ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت ۲۲۰۹۵ از کتابخانه ملی ایران توسط شرکت «نوای زاگرس» در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«عاشق پیشه» منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید