آخرین خبر

مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران برگزار شد

مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران دوشنبه ۱۹ خرداد با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور ارائه گزارش عملکرد یک ساله این انجمن برگزار شد.

به گزارش آوای ایرانیان؛ مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران دوشنبه ۱۹ خردادماه با حضور سید محمد مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور ارائه گزارش عملکرد یک ساله این انجمن برگزار شد.

در این جلسه محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی، علی ثابت نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، هیأت امنا، بازرس قانونی و اعضای کمیتۀ حسابرسی و امور مجامع و حسابرس مستقل نیز حضور داشتند.

در این جلسه، مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و بازرس قانونی، گزارش عملکرد انجمن را بر اساس استانداردهای حسابرسی ارائه کردند. همچنین حسابرس مستقل نیز گزارش حسابرسی را ارائه کرد و بر اساس گزارش، تکالیف قانونی انجمن تعیین و ابلاغ شد.

مجمع عمومی مؤسسات و انجمن‌های مرتبط با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌منظور انسجام و انضباط اداری و مالی بیشتر از سال ۱۳۹۷ به صورت مداوم و منظم و با رعایت قواعد و استانداردهای قانونی برگزار می‌شود و تکالیف قانونی هر مؤسسه و انجمن توسط کمیتۀ حسابرسی و امور مجامع تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران برگزار شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید