آخرین خبر

بازگشایی سالن‌های سینما در قلب هالیوود

سینماهای ایالت کالیفرنیا به عنوان بزرگترین بازار سینمایی آمریکا از تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۳) خرداد با کاهش ۲۵درصدی ظرفیت آغاز به کار می‌کنند.

 سینماهای ایالت کالیفرنیا پس از چندماه تعطیلی در حالی در چند روز آینده فعالیت خود را از سر می‌گیرند که قرار است  حداقل در دو هفته نخست قوانین سخت‌گیرانه فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن‌های سینمای اعمال شود.

سینماهای آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت سراسری از تاریخ ۲۰ مارس (اول فروردین) تعطیل شدند و پس از یک وقفه نسبتا طولانی، «گوین نیوسام» فرماندار ایالت کالیفرنیا مجوز بازگشایی سینماها را صادر کرده است.

سینماهای کالیفرنیا با کاهش ۲۵ درصدی ظرفیت تماشاگر و با حداکثر ۱۰۰ نفر در هر سالن اجازه فعالیت خواهند داشت و در صورت فراهم بودن شرایط به تدریج این قوانین تسهیل خواهند شد.

بازگشایی سینماها در کالیفرنیا به این معناست که فیلم «Tenet» جدیدترین ساخته «کریستوفر نولان» نیز می‌تواند طبق برنامه از پیش اعلام شده از تاریخ ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد) اکران خود را آغاز کند.

منطقه لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا، بزرگترین بازار سینمایی در آمریکاست و آغاز مجدد فعالیت سینمایی در این منطقه خبر خوبی برای سازندگان «Tenet» و فیلم‌هایی چون «مولان»، «فیلم باب اسفنجی» و «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» است که قرار است به زودی اکران شوند.

هنوز تاریخ بازگشایی سینماها در ایالت نیویورک به عنوان دومین بازار بزرگ سینمایی آمریکا مشخص نیست.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازگشایی سالن‌های سینما در قلب هالیوود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید