آخرین خبر

فعلا معذوریم از “شنای پروانه”

آوای ایرانیان: رسول صدرعاملی تهیه کننده “شنای پروانه” که قرار است از اول تیر ماه همزمان با بازگشایی سینماها اکران شود، گفت: با توجه به اینکه قرار بود شرایط و تمهیداتی برای اکران این فیلم فراهم شود و تاکنون فراهم نشده است، فعلا از اکران فیلم مان معذوریم.

این کارگردان و تهیه کننده در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: طی دو هفته گذشته جلساتی با دکتر انتظامی رییس سازمان سینمایی، دکتر حناچی شهردار تهران و اعضای هیأت مدیره خانه سینما در جهت فراهم آوردن شرایط اکران داشتیم تا حمایت جدی از اکران این دو فیلم (شنای پروانه و خوب بد جلف) انجام شود اما حالا که کمتر از چند روز به اکران فیلم باقی مانده است، هیچ خبری از حمایت ها نیست بنابراین با توجه به اینکه هیچ کدام از قرارها به سرانجام نرسیده است، فعلا از اکران فیلم معذوریم.

تهیه کننده” شنای پروانه” گفت: این در حالی است که سینماداران بدون هماهنگی با ما سایت بلیت فروشی را باز کردند، در حالیکه هیچ کدام از قول و قرارهایی که طی دو هفته گذشته داشتیم، عملی نشده است.

صدرعاملی درباره جزییات قول و قرارها توضیح داد: اولا قرار بود فقط دو فیلم “خوب بد جلف ۲ “و “شنای پروانه “ظرف سه هفته اول اکران شود و همچنین شهرداری تهران یک حمایت جدی در جهت اطلاع رسانی فیلم ها داشته باشد، مثلا در میادین شهرها گیشه های نمادین نصب کند و از سوی دیگر هنرمندان هم با همکاری خانه سینما در جهت تبلیغات فیلم ها همکاری کنند تا بتوانیم طبق پروتکل های بهداشتی ظرفیت پنجاه درصدی سالن ها را پر کنیم و همچنین انجمن سینماداران هم هزینه پنجاه درصد تبلیغات فیلم ها را برعهده بگیرد.

وی گفت: این تمهیدات در جهت این بود که علاوه بر پروتکل های بهداشتی مردم به سینماها بیایند تا به امرار معاش خانواده سینما که فقط عوامل پشت و جلوی دوربین نیستند، هم کمک شود. خانواده سینماها، کارکنان سالن های سینما را هم در برمی‌گیرد که در این چند ماه اخیر به دلیل کرونا از لحاظ معیشتی با مشکلات مختلفی روبرو بودند.

صدرعاملی اظهار امیدواری کرد که شرایط مناسب برای بازگشایی سینماها و اکران فیلم ها فراهم شود، در غیر این صورت فیلمی توان اکران نخواهد داشت.

 تهیه کننده “شنای پروانه ” به کارگردانی محمد کارت از تماشاگرانی که در انتظار اکران این فیلم بودند عذرخواهی و اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر این فیلم در شرایط مناسب اکران شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فعلا معذوریم از “شنای پروانه””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید