آخرین خبر

واکنش تهرانی‌ها به موسیقی سریال “تنهایی لیلا”

آوای ایرانیان: بر اساس یک نظرسنجی که در مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما برگزار شد بیش از ۸۰ درصد بینندگان تهرانی از سریال «تنهایی لیلا» اظهار رضایت کردند.
به گزارش آوای ایرانیان، در یک نظرسنجی تلفنی از مردم تهران درباره سریال «تنهایی لیلا» که از ۴۵۰ نفر افراد بالای ۱۵ سال انجام شد بیش از ۵۵ درصد آنها بیننده مجموعه «تنهایی لیلا» بوده‌اند.

در بخش دیگری از این نظرسنجی از پاسخگویان در خصوص موسیقی سریال بوده است که ۷۷/۹ درصد پاسخگویان در حد خیلی زیاد و زیاد، موسیقی سریال را پسندیده و آن را جذاب عنوان کرده‌اند. مهم‌ترین نتایج این نظرسنجی نشان‌دهنده رضایت پاسخگویان از این سریال است. ۸۰/۷ درصد در حد خیلی زیاد و زیاد رضایت خود را از سریال اعلام کرده‌اند و ۱۲ درصد نیز در حد کم یا خیلی کم از سریال رضایت داشته‌اند.

مجموعه «تنهایی لیلا» که پخش آن، این هفته به پایان رسید مجموعه ای با موضوع اجتماعی- اخلاقی بود که محمدحسین لطیفی آن را کارگردانی کرده و محمدرضا شفیعی تهیه کننده آن بود.

مینا ساداتی، بهروز شعیبی، اکبر زنجان پور، حسن پورشیرازی، آفرین عبیسی، نسرین مقانلو، برزو ارجمند و سام قریبیان از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش تهرانی‌ها به موسیقی سریال “تنهایی لیلا””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید