آخرین خبر

آثار امیر دژاکام آنلاین می‌شوند/ از «رویاهای خلیج فارس» تا «اسید»

به گزارش آوای ایرانیان، با پایان ایام تعطیلات عید سعید فطر قرار است ۱۳ نمایش از آثار قدیمی امیر دژاکام نویسنده و کارگردان تئاتر از طریق تلویزیون تئاتر ایران در معرض تماشای علاقه مندان به هنرهای نمایشی قرار بگیرد.

این آثار که از ابتدای دهه ۷۰ تا اواخر دهه ۸۰ را در بر می‌گیرند، عبارتند از «عروسی چاه»، «شهرزاد»، «پرده های نیلگون»، «همزاد»، «شمس»، «مجلس سیاوش خوانی»، «اسید»، «دزد دریایی»، «روژان»، «امپراطور و آن جلو»، «سه گانه میتراس»، «آسمان و زمین» و «رویاهای خلیج فارس».

به گفته امیر دژاکام، پخش فیلم این ۱۳ نمایش فاز اول از پخش فیلم تئاتر آثار وی خواهد بود و در آینده نزدیک آثار متاخر وی نیز اکران آنلاین خواهند داشت.

وی گفت: برخی از این نمایش‌ها به دلیل اینکه متعلق به دهه ۷۰ و اوائل دهه ۸۰ که امکانات ضبط نمایش‌ها کمتر بود، هستند با یک دوربین شاهد ضبط شده‌اند اما برخی دیگر به صورت یک فیلم‌تئاتر کامل با سه دوربین ضبط شده‌اند و کیفیت مناسبی دارند. فاز دوم این طرح نیز شامل نمایش‌های معاصر من و آثار ۱۰ سال اخیر خواهد بود که آنها نیز به با سه دوربین ضبط شده‌اند و با کیفیت بسیار خوبی در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آثار امیر دژاکام آنلاین می‌شوند/ از «رویاهای خلیج فارس» تا «اسید»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید