آخرین خبر

پایان سریال شهرزاد لو رفت؟/ شهرزاد چند قسمت است؟

آوای ایرانیان: بازیگر نقش “ململ” سریال شهرزاد به خبرگزاری میزان گقت: حسن فتحی کارگردان بسیار خوش فکری است و هر بازیگری آرزوی همکاری با او را دارد که این اتفاق در “شهرزاد” برای من رخ داد؛ البته این را هم باید بگویم که در ابتدا قرار بود نقش دایه بچه های بزرگ آقا را بازی کنم که نقش بسیار پر رنگی بود اما در ادامه فیلم نامه عوض شد و این نقش به من رسید. روزی هم که سر صحنه رفتم به حسن فتحی این موضوع را گفتم و او در پاسخ به من گفت با وجود اینکه نقش مل مل در “شهرزاد” نقش کوچکی است؛اما اگر خوب از آب دربیاید، دیده می‌شود که خدا رو شکر این اتفاق هم افتاد.

“بازیگر گلوگاه” ادامه داد: فصل دوم سریال شهرزاد در مرحله پیش تولید است و در اردیبهشت ماه ضبط می شود. در رابطه با ادامه داستان هم باید بگویم طبق اطلاعات من بزرگ آقا کشته و شیرین دختر او  راهی تیمارستان می‌شود به همین دلیل بچه به شهرزاد تعلق می‌گیرد و او با فرهاد ازدواج می کند.

بازیگر”پس از باران” بیان کرد: با کشته شدن مل مل در قسمت ۲۲ توسط شیرین مردم برای من در کوچه و خیابان دلسوزی می کردند و به همین ترتیب مشخص می شد که آنها با این نقش ارتباط خوبی برقرار می کردند.

گفتنی است، فیلمبرداری ۲۸ قسمت سریال “شهرزاد” به کارگردانی حسن فتحی در حالی به پایان رسیده تا بدین صورت پایان فصل نخست این مجموعه رقم بخورد.

شهرزاد

ابهام در همکاری محسن چاوشی در فصل جدید شهرزاد

محسن چاوشی در خصوص همکاری در فصل دوم سریال “شهرزاد” گفت: سازندگان «شهرزاد»‌مصمم هستند که با توجه به موفقیت‌هایی که این سریال در جذب مخاطب و توجه بازارهای بین‌المللی به دست آورده، فصل دوم این سریال را هم جلوی دوربین ببرند و من هم در مقام یک بیننده از این موضوع حتما خوشحال خواهم شد و فصل دوم را هم تماشا خواهم کرد. اما درباره ادامه همکاری با این پروژه در فصل دوم، فعلا فکر می‌کنم تصمیم گرفتن درباره این موضوع کمی زود است و به فکر بیشترو صحبت‌های بیشتری نیاز دارد. باید دید چه پیش می‌آید. خیلی خوب است که وقتی آدم‌ها در یک پروژه با هم کار می کنند دوستی‌ها و روباط انسانی‌شان در پایان کار همان طور باشد که در شروع کار بوده و خوش‌بختانه این جو در سریال شهرزاد وجود دارد و همین امروز هم که با شما صحبت می‌کنم از تصمیمی که برای همکاری با محمد امامی و سریال «شهرزاد» گرفتم بسیار خوشحالم.

به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان، فیلمبرداری ۲۸ قسمت سریال «شهرزاد» به پایان رسیده و ۲۶ قسمت از آن نیز آماده پخش در شبکه خانگی است.

بر اساس این گزارش، چند قسمت پایانی سریال نیز در مراحل صداگذاری، مونتاژ و تدوین قرار دارد و به زودی آماده نمایش می شود.

سازندگان و سرمایه گذاران مجموعه “شهرزاد” قبل از پخش مجموعه شهرزاد اعلام کرده بودند که با توجه به بودجه بالایی که صرف  ابن مجموعه خواهد شد، تولید فصل دوم “شهرزاد” به نحوه استقبال مخاطبان از این مجموعه  بستگی دارد که  با توجه به شرایط پیش امده و استقبال بالای مخاطبان از این مجموعه  بنا بر اعلام سازندگان، پیش تولید فصل دوم شهرزاد با کمی فاصله از پایان پخش فصل نخست آغاز خواهد شد .

بنا بر اطلاعات کسب شده خبرنگار آوای ایرانیان، سریال «شهرزاد» در سینما ایده‌ای بود که امامی تهیه کننده این سریال میگوید نخستین بار در کلن آلمان اجرایی شد و با استقبال مواجه گشت. آنها چند وقت پیش نیز در پردیس سینمایی ملت  خلاصه قسمتهای اول تا پنجم را نمایش دادند که کل بلیتها فروش رفت. او می‌گوید که بلیط‌های نمایش این سریال طی ۴ دقیقه فروش رفتند و حدود ۱۰۰ حاضر شدند روی زمین بنشینند تا این سریال را در سالن سینما ببینند. اتفاقی که همه را شوکه کرد و باعث شد آنها تصمیم بگیرند باز هم آن را تکرار کنند. درباره قسمت‌های بعد سریال «شهرزاد» و برنامه‌هایی که دست‌اندرکارانش برای این محصول فرهنگی دارند با امامی تهیه‌کننده گفت‌وگویی کرده‌ایم که می‌خوانید:

آقای امامی سریال شهرزاد بالاخره چند قسمت تهیه شده؟چون اعداد مختلفی را طرح می کنند.

۲۸ قسمت قطعی است و پخش خواهد شد.

آقای فتحی در مصاحبه ای گفته بودند این سریال پتانسیل ساخت فصل های بعدی را هم دارد. واقعا قرار است این اتفاق بیفتد؟
بله.داستان شهرزاد کشش لازم را برای ادامه دارد .همین الان پنج قسمت از فصل دوم نوشته شده و قرار است در ۲۰ قسمت تهیه و تولید شود که این مساله کاملا قطعی است. ما وقتی استقبال مردم را دیدیم به این نتیجه رسیدیم که باید ادامه دهیم و به احتمال زیاد از خرداد یا تیرماه سال آینده فیلمبرداری آغاز خواهد شد.

گفتنی است، داستان سریال «شهرزاد» در دهه سی خورشیدی می‌گذرد. داستانی که روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است و توسط نغمه ثمینی و حسن فتحی نوشته شده است.

ترانه علیدوستی، علی نصیریان، شهاب حسینی و مصطفی زمانی نقش‌های اصلی «شهرزاد» را بازی می‌کنند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پایان سریال شهرزاد لو رفت؟/ شهرزاد چند قسمت است؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید