آخرین خبر

آمار فروش هفتگی و تماشاگران تئاتر شهر و سنگلج اعلام شد

به گزارش آوای ایرانیان، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ به تفکیک اجراها اعلام شد.

نمایش «جریان» به کارگردانی علیرضا معروفی که از روز ۲۹ تیر ۱۴۰۲ اجرای خود را در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان آغاز کرده، با مجموع ۱۸ اجرا و میزبانی از ۲ هزار و ۳۰۵ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان)، ۲۷۰ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «سلول شخصی» به کارگردانی امیرحسین آلادپوش هم که از روز ۸ مرداد ۱۴۰۲ در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ نفر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان روی صحنه رفته تا به امروز با مجموع ۱۲ اجرا و میزبانی ۴ هزار و ۲۹۱ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) به فروشی معادل ۶۰۷ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «ژنرال مجهول» به کارگردانی میرعلیرضا دریابیگی که از روز چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع ۲۳ اجرا و یک هزار و ۹۴۹ تماشاگر به فروشی معادل ۱۷۹ میلیون تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) دست پیدا کرده است.

نمایش «حرفه‌ای» به کارگردانی وحید منتظری نیز که از روز ۲۲ تیر ۱۴۰۲ اجرای خود در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرد، تا پایان روز جمعه ۲۰ مرداد با مجموع ۲۰ اجرا و ۲ هزار و ۳۴۳ تماشاگر به فروشی معادل ۲۴۲ میلیون و ۹۹ هزار تومان (‌با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) دست پیدا کرده است.

نمایش «هیدن (پنهان)» به کارگردانی کوروش شاهونه هم که از روز ۲۷ تیر ۱۴۰۲ اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده، تاکنون با ۲۷ نوبت اجرا و ۲ هزار و ۵۱۸ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) به فروشی معادل ۲۷۹ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «سایه روشن» به کارگردانی سعیده آجربندیان هم که از روز ۲۳ تیر ۱۴۰۲ در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزا ر تومان اجرای خود را آغاز کرده، تا روز جمعه ۲۰ مرداد با ۲۱ نوبت اجرا، مجموع ۶۸۳ تماشاگر و ۴۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) به اجرای خود پایان داد.

نمایش «ساپو » به کارگردانی محمدامین سعدی نیز که از روز ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع ۴ اجرا و ۲۷۳ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) به فروشی معادل ۲۷ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان پیدا کرده است.

نمایش «شازده کوچولو ۲۰۲۳» به کارگردانی نیما گودرزی هم که از ۲۰ تیر ۱۴۰۲ در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع ۲۳ اجرا، ۶۱۳ تماشاگر به فروشی معادل ۳۳ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) دست پیدا کرده است.

نمایش «شب روی سنگفرش خیس» به کارگردانی میکائیل شهرستانی نیز که از روز ۹ مرداد ۱۴۰۲ اجرای خود را در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ نفر و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان آغاز کرده (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) تا پایان روز جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ با مجموع ۶۹۷ تماشاگر به فروشی معادل ۵۷ میلیون و ۵۵۲ هزار تومان پیدا کرده است.

نمایش «پرده در پرده» به کارگردانی رویا اسدی هم که از روز ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ اجرای خود را در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ نفر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان آغاز کرده (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) تاکنون با ۲۶۸ تماشاگر، ۱۶ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان فروش داشته است.

تالار هنر به دلیل انجام عملیات ایمن سازی سالن اجرا ندارد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آمار فروش هفتگی و تماشاگران تئاتر شهر و سنگلج اعلام شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید