آخرین خبر

وزیر ارشاد درکنار بچه‌ها فیلم‌های ویژه کودکان را دید

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ستاد اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه‌ای سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، تعدادی از فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از چهارشنبه ۲۶ تا شنبه ۲۹ مهر در سالن سازمان سینمایی به نمایش درآمده‌اند. و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این برنامه به همراه کودکان و نوجوانان به تماشای فیلم‌ها نشست.

بر اساس این برنامه‌ریزی ۴ فیلم کودک و نوجوان به‌صورت اکران محدود برای مدعوین، فعالان هنری و مدیران فرهنگی به نمایش درآمده است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم به تماشای این فیلم‌ها نشست. محمدمهدی اسماعیلی با برخی کودکان و نوجوانان مهمان در سالن هم درباره کیفیت فیلم‌ها صحبت کرد و نظرات آن‌ها درباره سینمای کودک و وجوان را جویا شد.

چهار فیلم «ایلیا، جست‌وجوی قهرمان» برنده تندیس پروانه زرین ویژه داوران کودک، پویانمایی «مسافری از گانورا» برنده پروانه زرین ویژه ستاد ملی خانواده و جوانی، تندیس فرهنگ بنیان و جایزه ویژه دبیر، فیلم «بچه زرنگ» به‌صورت اکران فوق‌العاده و همچنین پویانمایی «سفر به تاریکی» برنده پروانه زرین و جایزه ملی گوهرشاد (ویژه عفاف و حجاب) در این اکران منتخب چهار روزه، به نمایش درآمده‌اند.‌

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “وزیر ارشاد درکنار بچه‌ها فیلم‌های ویژه کودکان را دید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید