آخرین خبر

روایت رضا عطاران از مشکلات کار در شهرستان‌ها

آوای ایرانیان: بیست و چهارم فروردین ماه رضا عطاران همزمان با اکران مردمی فیلم «مصادره» در میان جمعی از تماشاگران این فیلم در تبریز حاضر شد.

او در این دیدار مردمی که در پردیس سینمایی «ستاره باران» تبریز اتفاق افتاد، گفت:«همچون باقی بازیگران که تنوع نقش را دوست دارند من هم نقش‌های جدی را دوست دارم، منتهی آنچه امروز مخاطب از منِ نوعی می‌خواهد، چهره کمدی و شاد است.»

«مصادره» نخستین فیلمی ست که مهران احمدی در آن به‌عنوان کارگردان حضور دارد، عطاران با اینکه احمدی را یکی از دوستان خود می‌داند اما تأکید کرد که این رفاقت دلیل قبول ایفای نقش در فیلم «مصادره» نبوده چراکه او پیش از هر چه فیلمنامه را پسندیده بود. «مصادره» درباره یک ساواکی با بازی رضا عطاران است که درگیر ماجراهایی می‌شود.

از آنجایی که این دیدار در شهر تبریز بوده رضا عطاران درادامه با اشاره به سینمای شهرستان گفت:«من خودم شهرستانی هستم و با چالش‌های هنرمندان به طور کامل آشنایی دارم و معتقدم که به‌دلیل مشکلات زیاد است که هنرمندان برای کار به پایتخت می‌روند، هنرمندان با استعداد از شهرستان به تهران می‌روند برای اینکه بتوانند به کار خود ادامه بدهند.»

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “روایت رضا عطاران از مشکلات کار در شهرستان‌ها”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید