آخرین خبر

بازیگر سینمایی که برای شهید فهمیده اثر می‌سازد + عکس

آوای ایرانیان: نمایش “رد پای سرخ” با موضوع زندگی شهید حسین فهمیده، به کارگردانی آشا محرابی، بازیگر سینما ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان، بهادر ابراهیمی از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، در نمایش رادیویی “رد پای سرخ ” به کارگردانی آشا محرابی در نقش شهید حسین فهمیده به ایفای نقش پرداخت.
این بازیگر رادیویی درباره نقشش در نمایش رادیویی ” رد پای سرخ گفت: از آنجایی که برای شهدای عزیزمان ارزش بسیار زیادی قائلم ، بسیار خوشحال شدم از اینکه خانم آشا محرابی ، کارگردان این نمایش رادیویی ، پیشنهاد بازی در نقش حسین فهمیده را به من دادند.
رادیو

وی افزود : بعد از پیشنهاد نقش در ابتدا با خود فکر کردم که چطور ممکن است ، نوجوانی در آن سن و سال بتواند برای نجات کشورش از جانش بگذرد تا ما به آسایشی که امروز داریم برسیم.
این بازیگر تآکید کرد: در این نمایش ، دوستان و همکاران بزرگوارم که بازیگران بسیار حرفه ای اداره کل هنرهای نمایشی رادیو هستند ، کمک زیادی به من در نزدیک شدن به این نقش کردند و به خصوص راهنمایی های خانم آشا محرابی کارگردان این نمایش ، توانست برای خلق شخصیت این شهید بزرگوار راهگشای من باشد .

آشا محرابی

ابراهیمی در پایان گفت : متن این اثر نمایشی که مریم تاجیک نویسندگی آن را بر عهده داشته ، بی نهایت زیبا و امروزی است تا جایی که احساس کردم در آن حال و هوا نفس می کشم .
بر اساس این خبر، بهادر ابراهیمی از سن ۵ سالگی بازیگری را در نمایش صحنه ای دایره گچی مجید جعفری آغاز کرد و تاکنون در بیش از ۲۰ نمایش صحنه ای به ایفای نقش پرداخته است . وی همچنین در دوران خردسالی در آثار فاخری چون ” مادر ” علی حاتمی و بسیاری دیگر از فیلم های سینمایی به عنوان بازیگر حضور داشته و طی سالیان اخیر از بازیگران فعال نمایش های رادیویی بوده است.
گفتنی است: نمایش رادیویی ” ردپای سرخ ” به کارگردانی آشا محرابی و با بازیگری بهادر ابراهیمی، عرفان ابراهیمی، نورالدین جوادیان، مجتبی طباطبایی، مهرخ افضلی، ماندانا اصلانی، مروارید کریم پور، مهدی گیاهی، بهرام سروری نژاد، محمد رضاعلی ، تهیه کنندگی : شهناز دهکردی ، صدابرداری :پیروز صدرایی و افکت نرگس موسی پور ، روز جمعه ۸ آبان ماه به مناسبت شهادت محمد حسن فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی ساعت ۷:۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازیگر سینمایی که برای شهید فهمیده اثر می‌سازد + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید