آخرین خبر

رقابت رامبد جوان، احسان علیخانی و رشیدپور

آوای ایرانیان: احسان علیخانی به زودی با ادامه مسابقه «عصر جدید» به شبکه سه بازمی‌گردد ، رضا رشیدپور با مسابقه‌ای به نام «بمب» در راه همین شبکه است و رامبد جوان نیز مدتی پیش از پخش سری سوم مسابقه «استندآپ ‌شو» در «خندوانه» که احتمالا آبان‌ماه پخش خواهد شد، خبر داده بود.

به گزارش ستاره ها و به نقل از خراسان؛ احسان علیخانی به زودی با ادامه مسابقه «عصر جدید» به شبکه سه بازمی‌گردد ، رضا رشیدپور با مسابقه‌ای به نام «بمب» در راه همین شبکه است و رامبد جوان نیز مدتی پیش از پخش سری سوم مسابقه «استندآپ ‌شو» در «خندوانه» که احتمالا آبان‌ماه پخش خواهد شد ، خبر داده بود.

 احسان علیخانی؛ «عصر جدید»

ضبط مرحله نیمه‌نهایی سری دوم «عصر جدید» به زودی آغاز می‌شود و احسان علیخانی در تدارک تولید سری سوم مسابقه است.

در شرایطی که رقبایی مانند رامبد جوان و رضا رشیدپور بر سر راه احسان علیخانی قرار داشته باشند، نمی‌توان به راحتی پیش‌بینی کرد که «عصر جدید» همچنان در جایگاه اول پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون خواهد نشست

رضا رشیدپور؛ «بمب»

رضا رشیدپور قرار است با یک مسابقه سرگرم‌کننده به نام «بمب» به شبکه سه بازگردد.

طبق توضیحات تهیه‌کننده مسابقه ، «بمب» ساختار پرهیجان و مفرحی دارد.

«بمب» رقیب مهمی مانند «عصر جدید» هم دارد و چون محوریت هردو ، رقابتی سرگرم‌کننده است ، طبیعتا با یکدیگر مقایسه خواهند شد

 رامبد جوان؛ خندوانه

رامبد جوان سال ٩٩ را با مسابقه استندآپ آنلاین «استندآپ ‌شو» آغاز کرد و قصد داشت پس از «خندوانه» فعالیت تازه‌ای را در فضای مجازی آغاز کند.

تولید مسابقه تا مرحله‌ای پیش رفت که همه چیز برای ضبط آماده بود و رامبد جوان با انتشار تیزر آن تاریخ آغاز پخش را اعلام کرد، اما «استندآپ شو» به پخش نرسید و تغییرات مهمی در آن اتفاق افتاد.

رامبد جوان مردادماه امسال با انتشار تصویری از این مسابقه اینترنتی، از داورانش ویشکا آسایش و سروش صحت، شرکت‌کنندگان و حامیان مالی عذرخواهی و به طور رسمی خبر تعطیلی آن را اعلام کرد.

او در ادامه توضیح داد این مسابقه به «خندوانه» که احتمالا آبان‌ماه پخش خواهد شد اضافه می‌شود و نام آن به «خنداننده شو ٣» تغییر پیدا خواهد کرد

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رقابت رامبد جوان، احسان علیخانی و رشیدپور”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید