آخرین خبر

«زاویه» پاسخ می دهد: «نهاد علم برای بهبود زیست جنسی در ایران چه ایده‌ای دارد؟»

هفتمین قسمت از فصل سیزدهم برنامه «زاویه» با موضوع بررسی وضعیت امر جنسی در ایران از قاب شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

به گزارش آوای ایرانیان ،برنامه «زاویه» در گام هفتم خود در این فصل به سراغ اندیشه‌ورزان حوزه امر جنسی می‌رود و از آن‌ها می‌پرسد:«نهاد علم برای بهبود زیست جنسی در ایران چه ایده‌ای دارد؟»
دکتر محمدتقی کرمی، دانشیار مطالعات زنان دانشگاه علامه طباطبایی و مرکز تحقیقات زنان و خانواده، و همچنین دکتر سیدعلی آذین، متخصص پزشکی اجتماعی و عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی در این برنامه برای پاسخ به این پرسش و تبیین رفتار و زیست جنسی در ایران به گفت‌وگو با یکدیگر خواهند نشست.
تغییرِ زیست و رفتار جنسی در ایران مسئله‎ای جدی است. اما زیستِ جنسی چیست و چگونه نظم می‌یابد؟ پرسشی است که «زاویه» به آن پاسخ می دهد.
آمارها همچنین از کاهش ازدواج‌ها و افزایش طلاق‌ها خبر می‌دهند. خانواده به عنوان کانون تربیتی، ورود فرهنگ های بیگانه، افزایش سن ازدواج، ازدواج های گران و … و آشفتگی هایی که در این مسیر وجود دارد ، سبکِ زندگیِ ایرانیان را تغییر خواهد داد.
قسمت هفتم فصل سیزدهم برنامه «زاویه» با سردبیری و اجرای حبیب‌الله رحیم‌پور ازغدی و تهیه‌کنندگی حسین پورصلعی نائینی، ساعت ۲۱ چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، به روی آنتن زنده شبکه چهار سیما خواهد رفت.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«زاویه» پاسخ می دهد: «نهاد علم برای بهبود زیست جنسی در ایران چه ایده‌ای دارد؟»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید