آخرین خبر

اعتراض شدید لاله اسکندری به تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون»

لاله اسکندری، بازیگر «جشن سربرون»، با اعتراض به تهیه‌کننده این سریال، از او خواست تا بابت ابتلا چند نفر از عوامل این پروژه تلویزیونی به کرونا و درگذشت کریم اکبری مبارکه، از خودش سلب مسئولیت نکند.

به گزارش آوای ایرانیان، این گفته حسن نجاریان، تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» که تاکید کرد «نمی‌شود به طور حتم گفت خانم اسکندری و مرحوم مبارکه دقیقا بر سر این کار دچار کرونا شده‌اند»، واکنش و اعتراض‌هایی را برانگیخته است.

پس از آن‌که نوید اکبری‌مبارکه، از تهیه‌کننده «جشن سربرون» بابت این حرف‌هایش انتقاد کرد، لاله اسکندری هم متنی اعتراضی را به اشتراک گذاشت.

این بازیگر نوشت: «اثبات این موضوع که هر کدام از عوامل پروژه دقیقا کجا به این بیماری مبتلا شدند، کار آسانی نیست، ولی وقتی چندین نفر از اعضای یک گروه به فاصله چند روز دچار بیماری می‌شوند، می‌توان حدس زد که منشا کجاست. مشکل این نیست که از کجا بیمار شدیم، مشکل آنجاست که چرا با داشتن علائم بیماری، اصرار به ادامه کار داشتید و به این راحتی از خودتان سلب مسئولیت می‌کنید.»

لاله اسکندری که از بازیگران «جشن سربرون» است، ۲۸ مهر خبر داد به بیماری کرونا تبدیل شده است. ۱۱ روز پس از آن، کریم اکبری‌مبارکه، دیگر بازیگر این سریال بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ درگذشت. با این‌حال، حسن نجاریان در یک گفت‌وگو ادعا کرد نمی‌توان به طور حتم گفت این دو بازیگر سر صحنه این سریال به کرونا مبتلا شده‌اند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اعتراض شدید لاله اسکندری به تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید