آخرین خبر

همینکه با «چشم بندی» به جامعه روحیه بخشیده‌ایم موفق شده‌ایم

به گزارش آوای ایرانیان، نشست خبری سریال «چشم‌بندی» که از شبکه سه سیما پخش می‌شود، عصر دوشنبه ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با حضور تهیه کننده،کارگردان و بازیگران در محل فیلمبرداری این سریال برگزار شد.

تهیه کننده سریال «چشم بندی» از رضایت مخاطبین و مدیران صداوسیما از این سریال خبر داد و با بیان اینکه مذاکراتی برای ادامه تولید این سریال صورت گرفته است، گفت: اگر توان و حمایت لازم صورت بگیرد، تولید این سریال تلویزیونی ادامه خواهد داشت.

کارگردان سریال «چشم بندی» درخصوص علت انتخاب شبکه سه برای پخش این سریال با تاکید براینکه سریال «چشم بندی» به سفارش شبکه سه تولید شده است لذا پخش سریال مربوط به این شبکه است، تاکید کرد: این سریال صددرصد با استقبال مخاطب روبرو بوده است.

احمدلو تاکید کرد: سریال «چشم بندی» برای مخاطبی تولید شده است که چشم ‍‌انتظار چنین مجموعه‌ی نمایشی بوده است؛ اگر همان طیف مخاطب با کار ما ارتباط برقرار کند و نقاط مثبت و منفی را به ما منتقل کنند، برایمان کافی است و به‌هدفمان رسیده‌ایم. هدف ما از تولید این سریال این بود که در شرایط امروز سهمی در روحیه بخشیدن به شرایط کنونی مردم و جامعه داشته باشیم. خوشبختانه همین که به‌اندازه توان این لبخند به‌وجود آمده است، موفق شده‌ایم.

قائدی: «چشم بندی» تلویزیون را به روز‌های خوش بازگرداند

سپس، شهرام قائدی درباره بازتاب بازی در این سریال گفت: اصولاً من زمانی که داخل لوکیشن هستم بازیگرم و تلاش می‌کنم تعهد به تهیه کننده و کارگردان را انجام دهم، اما وقتی به‌سمت خانه می‎روم، ذره‌ای به‌یاد نمی‎‌آورم چه شغلی دارم و مثل یک آدم عادی در میان جامعه رها می‌شوم و مثل مردم خوشحالی می‌کنم و درد می‌کشنم و گریه می‌کنم و عزادار می‌شوم.

وی به فوت اعضای خانواده‍اش اشاره کرد و گفت: خیلی برایم عجیب است که چطور با اینکه مدت کوتاهی است مادر و برادرانم را از دست داده‌ام، اما می‌توانم در یک کار کمدی بازی کنم! خیلی به‌دنبال جواب این سوال بودم و بار‌ها گفتم مگر می‌شود درمان سریع چنین مشکلی پیدا شود و معجزه‌ای باشد که انسان درمان پیدا کند تا بتواند در یک کار طنز حضور پیدا کند.

این بازیگر از تهیه کننده و کارگردان سریال «چشم بندی» قدردانی کرد و با بیان اینکه این دوستان در سخت‌ترین روز‌های زندگی من را تنها نگذاشتند، گفت: من خوشبختانه بعد از این اتفاق تلخ توانستم خودم را پیدا کنم و سکانس‌های سخت کمدی موقعیت را بازی کردم. امسال دو اتفاق در زندگی شخصی و کاری من رقم خورد که انگار دستی از طرف پروردگار به من سیلی زد که تمام معادلات و چیدمان و نقشه‌هایی که در راه هنر داشتم که مدعی بودم بهترین کار‌ها و پلن‌ها خواهند بود، اشتباه است و باید راه دیگری را رفت.

قائدی اذعان کرد: بعد از ۵ سال مبارزه برای کمدی بازی نکردن و تلاش برای بازی یک نقش منفی و تلاش برای آدم بد بودن هیچ‎گاه فکر نمی‎کردم دوباره به نقش گذشته بازگردم. اگر به مدیران برنخورد، «چشم بندی» به نظرم یک هدیه بسیار بسیار بزرگ برای تلویزیون است؛ احساس می‌کنم بعد از این همه سال ما یک کمدی شریف را کار می‎کنیم که یک قصه‌ی بسیار ناب دارد که دوباره به روز‌های خوش تلویزیون برگشته است. کسانی که تلویزیون را روشن کردند و شبکه را سه را دیدند از «چشم بندی» راضی بودند.

وی «چشم بندی» را یک هدیه بزرگ به تلویزیون دانست و از مدیران صداوسیما بخاطر پخش نامناسب این سریال انتقاد کرد و گفت:‌ای کاش زمان پخش این سریال زمانی بود که مردم فرصتی برای تماشای تلویزیون می‌داشتند؛ همه ما مردم هستیم و باید حال همدیگر را خوب کنیم و هر کس به هر طریقی این امکان را دارد این اقدام را انجام دهد. تلویزیون سال‌هاست که راه خودش را آمده است و ظرفیت‌های مختلفی را دارد و نقشه روی میز است و آدم‌ها و متن‌ها آماده است و اگر تصمیمی گرفته شود ما از نظر نیروی انسانی اول هستیم لذا تصمیم گیرنده‎ها باید یک فکر نو کنند.

در پایان شقایق فتاحی درخصوص تجربه بازی خود گفت: من در «چشم بندی» نقش یک منشی را برعهده داشتم که البته سعی شد به بازی خانم شیرازد نزدیک نشوم. نقش بنده را آقای احمدلو مدیریت کردند و بخاطر این همکاری از تک تک گروه قدردانی می‌کنم. بازی با هنرمندان مطرح طنز تلویزیون یک تجربه جدید بود که من از همکاری در آن لذت بردم و از کار با بچه‌ها بهره‌مند شدم.
وی با بیان اینکه حضور در «چشم بندی» دومین کار کمدی من بعد از همکاری با سعید آقاخانی در سریال «نون خ» بود، گفت: من به کار‌های کمدی علاقه دارم چراکه از حال خوب مردم لذت می‎برم. کار با احمدلو و آقاخانی با اینکه دو تجربه متفاوت بود، بی‌نظیر بود البته من بازی در نقش منفی را دوست دارم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “همینکه با «چشم بندی» به جامعه روحیه بخشیده‌ایم موفق شده‌ایم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید